حمله وحشتناک میمون‌ها به مرد بی‌نمک!

مرد جوان با کار زشتی که با میمون انجام داد مورد حمل قرار گرفت و صورت و بازوهایش زخمی شد.

حمله وحشتناک میمون‌ها به مرد بی‌نمک!

به گزارش منیبان؛ یک گردشگر میمونی را به داخل آب در معبد چین پرت میکند...اما انتظار اتفاق بعدش را نداشته است میمون عصبانی سریعا از گردشگر گستاخی که او را برای خنده به داخل حوضچه پرت کرد انتقام گرفت و به او حمله کرد ؛ گردشگر ناشناس در حالی که تمام صورت و بازوهایش از حمله ی حیوان زخمی بود معبد را ترک کرد و به چین بازگشت.

مرد جوان بعد از حمله میمون به خودش عکسی از صورت زخمی اش منتشر کرد.

ویدیو ای در معبد زیتیان چین ضبط شده که گردشگر با شلوار مشکی و کت جین از پشت به میمون استثنایی نزدیک می‌شود ، زمانی که مرد به اندازه ی کافی به او نزدیک می‌شود میمون بر روی دیواری نزدیک آب نشسته و مرد اورا به داخل آب هول می‌دهد ، میمون به پرواز در می آید ؛ میمون در ابتدا به علت افتادن از دیوار گریه میکند اما ثانیه ای بعد برمیگردد و زمانی که مرد می خواهد از دست میمون فرار کند یک لنگه کفشش از پا خارج می‌شود و مرد می افتد.

بازدید کننده ها صدای خنده ی دسته ی میمون هارا زمانی که مرد پریشان از معبد خارج میشد می شنیدند. مرد به سمت کوچه-جایی که فکر می کرد میمون ها نمی توانند بیایند شتافت اما آنها آمدند، سپس گروه دیگری از میمون ها برای مسخره کردن به آنها پیوستند و به او کنار ساختمان حمله کردند.


ت ت
کدخبر: 28594 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها