ارزیابی متقاضیان جهش تحصیلی آغاز شد

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان چهارمحال و بختیاری از آغاز ارزیابی متقاضیان جهش تحصیلی خبر داد.

ارزیابی متقاضیان جهش تحصیلی آغاز شد

به گزارش منیبان؛ خداکرم حیدری، رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت نام برای شرکت در ارزیابی جهش تحصیلی از ۲۶ تیرماه شروع شده است وتا ۲۶ مرداد ادامه دارد.

او در رابطه با نحوه ثبت نام ودریافت نوبت ارزیابی جهش تحصیلی افزود: مدیران مدارس ابتدایی با رعایت ضوابط و مقررات، از طریق ثبت نام در سامانه سیدا نسبت به تکمیل و ثبت اطلاعات فردی و تحصیلی دانش آموزان متقاضی اقدام و پس از نوبت گیری، دانش آموزان برای ارزیابی هوش با همراه داشتن مدارک مورد نیاز به پایگاه‌های تخصصی مراجعه می‌کنند.

حیدری افزود:جهش تحصیلی از پایه اول به سوم، دوم به چهارم، سوم به پنجم وچهارم به ششم امکان پذیر است وکسب عملکرد" خیلی خوب " در همه دروس کارنامه ارزشیابی توصیفی سال‌های قبل، شرط حضور در آزمون جهش تحصیلی است

او در ارتباط با دانش آموزان متقاضی که در سال‌های گذشته موفق به کسب نمره حد نصاب نشده بودند، گفت: در صورت تقاضای مجدد درسال جاری می‌توانند با پرداخت وجه نسبت به نوبت گیری و ارجاع به پایگاه‌های تخصصی اقدام کنند.

ارزیابی جهش تحصیلی هرساله در دوره ابتدایی برگزار می‌شود و بر اساس دستورالعمل ابلاغی سنجش سلامت۱۴۰۰، مدارک لازم برای ارزیابی شامل اصل شناسنامه دانش آموز وپرینت برگه نوبت گیری الصاق به عکس و ممهور به مهر آموزشگاه است.


ت ت
کدخبر: 30335 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها