تصادف شدید در سه راه افسریه

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف بین موتورسوار و عابر پیاده در بزرگراه سه راه افسریه خبر داد و گفت: در این حادثه موتورسوار و عابر پیاده هر 2 مصدوم شدند.

تصادف شدید در سه راه افسریه

به گزارش منیبان؛ سرهنگ سعید اکبری، معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر گفت: مقارن ساعت 08:20دقیقه صبح امروز، در مسیر شرق به غرب روی پل افسریه 2 عابرین پیاده از عرض محور در حال حرکت بوده که یکی از این عابرین از وسط راه پشیمان شده و باز می گردد ولی عابر دوم به مسیر خود ادامه داده و در لاین سرعت یک دستگاه موتورسیکلت با وی به شدت برخورد می کند.

او عنوان کرد: در اثر این حادثه عابر پیاده بشدت مصدوم گردیده که توسط تیم اورژانس  به مداوای این مصدوم می پردازند .

این مقام انتظامی افزود: بلافاصله تیم کارشناسی منطقه  15 پلیس راهور فاتب در صحنه حادثه حاضر می شوند و ضمن ایمن سازی محدوده تصادف نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام می نمایند .

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران گفت: راکب موتورسیکلت نیز بر اثر شدت حادثه و پس از برخورد با این عابر پیاده بر زمین می خورد و مصدوم می گردد .

او گفت: در این حادثه  عابر پیاده به علت عبور غیر مجاز از عرض بزرگراه و عدم استفاده از پل هوایی 50 درصد سهم تقصیر دارد.

سرهنگ اکبری توصیه کرد: عابرین پیاده در هنگام عبور از عرض معابر حتماً از گذرگاه های عابر پیاده و یا از پل های هوایی عابر پیاده استفاده کنند و هیچگاه از عرض راه عبور نکنند  تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.


ت ت
کدخبر: 32266 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها