این ضربه های منحوس برای استقلال!

استقلالی ها سابقه خوبی در ضربات پنالتی ندارند.

این ضربه های منحوس برای استقلال!

به گزارش منیبان؛ استقلال در حالی یکشنبه شب و در دیدار فینال جام حذفی در ضربات پنالتی کار را به فولاد واگذار کرد که این دهمین شکست آبی های پایتخت در ضربات پنالتی در تاریخ جام حذفی بود.

درواقع سناریو فصل قبل جام حذفی برای استقلالی ها تکرار شد. آنها با غلبه بر پرسپولیس در ضربات پنالتی، به دیدار فینال رسیدند و باز هم در بازی پایانی کار را به حریف خود واگذار کردند. اتفاقی تلخ و تکراری که یک بار دیگر برای مجیدی و استقلال رخ داد و آنها این بار در ضربات پنالتی شکست خوردند.

استقلال در طی دو سال گذشته، مقابل پرسپولیس در ضربات پنالتی فوق العاده کار کرده بود و پس از اینکه دیدار یکشنبه شب برابر فولاد به ضربات پنالتی کشیده شد، هواداران این تیم امیدوار بودند که این بار هم پنالتی ها به کمک آبی ها بیاید و آنها با غلبه بر حریف سرسخت خود، عنوان قهرمانی را به دست بیاورند اما این اتفاق رخ نداد و جام قهرمانی به اهوازی ها رسید.

نکته جالب درباره شکست استقلال در دیدار فینال این است که باخت به فولاد، دهمین شکست این تیم در تاریخ رقابت های جام حذفی و در نتیجه ضربات پنالتی بوده است. آبی پوشان تا قبل از بازی یکشنبه شب، در مراحل مختلف جام حذفی 9 بار در پنالتی ها شکست خورده بودند و باخت به فولاد، شکست شماره 10 این تیم در ضربات پنالتی بود. نکته عجیب تر اینکه تاکنون کار استقلال در 4 فینال جام حذفی به ضربات پنالتی کشیده شده که آبی پوشان در 3 مورد بازنده بوده اند.

 


ت ت
کدخبر: 32699 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها