حمله به مواکب حسینی/ تیر تروریست‌ها به سنگ خورد

مدیریت امنیت و انضباط الحشد الشعبی توانست با اطلاعات دقیق امنیتی طرح تروریست های تکفیری برای هدف قرار دادن مواکب و مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) را در بغداد خنثی کند.

حمله به مواکب حسینی/ تیر تروریست‌ها به سنگ خورد

به گزارش منیبان، بیانیه الحشد الشعبی حاکی است که در عملیاتی منحصر به فرد، مدیریت امنیت و انضباط الحشد الشعبی در هماهنگی با بخش اطلاعاتی و امنیتی فرماندهی عملیات بغداد و هنگ دوم تیپ ۵۵ لشگر ۱۷ ارتش عراق با استناد به اعترافات یک تروریست دستگیر شده داعشی، مخفیگاه دقیق تروریست ها را در بغداد کشف کنند.

در این مخفیگاه واقع در منطقه الزیدان (غرب پایتخت عراق) چند کمربند انفجاری تروریست های انتحاری و بمب چسبان کشف شد که داعشی ها قصد داشتند از آن در حمله به مواکب و مجالس عزاداری در طول ماه محرم الحرام استفاده کنند.

نیروهای امنیتی عراق همچنین یک سرکرده داعشی ها را در استان صلاح الدین دستگیر کردند؛ جایی که گزارش هایی از جابجایی نیروهای داعش به وسیله بالگردهای آمریکایی به استان دیالی در مرزهای ایران می رسد.

همچنین یک سرکرده داعش در استان نینوا در دام نیروهای امنیتی عراق افتاد.

امروز پنجشنبه از استان روستای السوره منطقه الشرقاط استان صلاح الدین (شمال تکریت) خبر رسید که گروه تروریستی داعش به مرکز امنیتی تیپ ۳۶ الحشد الشعبی حمله کرد، یکی از نیروهای الحشد الشعبی را به شهادت رساند و دو نفر دیگر زخمی شدند.

حملات گروه تروریستی داعش حدودا ۱۰ روز پیش از آغاز ماه محرم در عراق تشدید شده است و الحشد الشعبی در کنار نیروهای امنیتی عراق هر روز عملیات های متعددی را علیه تروریست ها انجام می دهند.


ت ت
کدخبر: 33005 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها