بایدن در تعطیلات و آمریکا در بحران!+جزییات

همزمان با بحران افغانستان که آمریکا هموراه حساسیت زیادی بر روی آن داشت و نیز مشکلات داخلی آمریکا مانند افزایش تورم، شیوع ویروس کرونا و مشکلات مرزی؛ بایدن برای تفریح و تعطیلات به «کمپ دیوید» رفت.

بایدن در تعطیلات و آمریکا در بحران!+جزییات

به گزارش منیبان؛ عدم حضور بایدن در کاخ سفید بعنوان نشانه بی توجهی رئیس جمهوری آمریکا به امور این کشور، با موجی از اعتراض  و انتقادها از سوی جمهوریخواهان روبرو شده است.

کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا از حزب  جمهوریخواه در حساب توئیتر رسمی خود  با انتقاد از این اقدم بایدن نوشت: رئیس جمهوری بایدن درمیانه بحران مرزی ( مهاجران غیر قانونی) ، بحران تورم و بحران افغانستان آخر هفته را به تعطیلات رفت،اما چنانچه این اقدام از سوی رئیس جمهوری قبلی صورت می گرفت رسانه های آمریکایی جنجال به راه می انداختند.

درهمین حال «جودی هایس» (Jody Hice) نماینده ایالت جرجیا در مجلس نمایندگان آمریکا از حزب جمهوریخواه نیز با انتقاد از این اقدام بایدن درحساب توئیتر رسمی خود نوشت که  افغانستان به دست طالبان سقوط کرد، تورم در آمریکا سر به فلک کشید، مرزها از کنترل خارج و ویروس کرونا همچنان تهدید می کند و بایدن بازهم به تعطیلات رفت.

 

فرمانده در غیبت

«اندی بیگز» (Andy Biggs) دیگر نماینده حزب جمهوریخواه از ایالت آریزونا و رئیس در انتقاد از به تعطیلی رفتن جو بایدن در بحبوحه بحران های داخلی و بین المللی در حساب توئیتر رسمی خود نوشت: «فرمانده در غیبت».

به گزارش ایرنا از دفتر نیویورک، بایدن پایان ماموریت نیروهای نظامی آمریکا از افغانستان را ۳۱ اوت (۹ شهریور) اعلام کرده است.طالبان از ماه آوریل در حالیکه نیروهای خارجی پس از ۲۰ سال اشغال افغانستان، در حال خروج از این کشور هستند، حملاتش را برای شکست دولت کابل افزایش داده است.

اشرف غنی رئیس جمهوری افغانستان بدتر شدن وضعیت امنیتی در کشورش را ناشی از تصمیم "ناگهانی" خروج نیروهای آمریکایی اعلام کرده است.


ت ت
کدخبر: 33290 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها