بلای زشتی که زن جوان برای انتقام از شوهرش بر سر بچه‌هایش آورد + عکس

مادر مطلقه که به همراه پسر خردسالش زندگی می کرد برای تلافی کار شوهرش تصاویری از رفتار بیرحمانه خود با فرزندش برای او ارسال کرد.

بلای زشتی که زن جوان برای انتقام از شوهرش بر سر بچه‌هایش آورد + عکس

به گزارش منیبان؛ درگیری زن و مردی که مدتها بود از همدیگر جدا شده بودند به ضرر کودک بینوا پایان یافت ، مادر این پسربچه برای جبران کار نادرست همسر سابقش عکس العملی بیرحمانه انجام داد.

تصاویری ناراحت کننده و ناخوشایند از بندپیچ شدن یک پسربچه خردسال به نرده های راه پله برای پدر کودک ارسال شد ، تصاویری که موجب واکنش تند کاربران فضای مجازی شد اما ماجرا چه بود و چرا مادر این کودک چنین رفتار بیرحمانه ای انجام داده بود؟

زن جوان اوایل سال 2016 از همسرش جدا شده بود و به دلیل خردسال بودن پسرشان مسئولیت مراقبت از او را دادگه به او داده بود ، پدر کودک هم مسئول پرداخت هزینه های فرزندش بوده اما از قرار معلوم در چند ماه اخیر همسر سابق این خانم هزینه ها را پرداخت نکرده است و او هم برای تلافی چنین تصاویری از شکنجه پسربچه بیگناه برایش ارسال کرده. پدر کودک که به دلیل دور بودن از شهر محل زندگی همسر سابقش نمی توانست به سرعت خود را به انجا برساند تصاویر را برای والدینش ارسال کرد تا فرزندش را نجات دهند.


ت ت
کدخبر: 37296 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها