معاون فرماندهی انتظامی هرمزگان خبرداد:

صدور اینترنتی مجوز خروج مشمولان دانش آموز از کشور

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از صدور اینترنتی مجوز خروج مشمولان دانش اموز از کشور خبرداد.

صدور اینترنتی مجوز خروج مشمولان دانش آموز از کشور

به گزارش منیبان؛ سرهنگ حسن دستوری زاده، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان گفت: به منظور هوشمندسازی روند رسیدگی به درخواست های خروج از کشور مشمولان و کاهش مراجعات حضوری، امکان صدور اینترنتی مجوز خروج از کشور برای دانش آموزان دارای معافیت تحصیلی نیز فراهم گردید.

او افزود: مشمولان دانش آموز دارای معافیت تحصیلی که در سنوات مجاز تحصیلی هستند، می توانند به صورت اینترنتی برای دریافت مجوز خروج از کشور اقدام نمایندو این مشمولان برای ثبت درخواست خود می بایست به سامانه خروج از کشور وظیفه عمومی به نشانی services.epolice.ir مراجعه نمایند.

این مسئول انتظامی استان اظهار کرد: شرایط اولیه دانش آموزان برای بهره مندی از مجوز خروج از کشور از طریق سامانه هوشمند بررسی شده، و درخواست مشمول به مرحله واریز ودیعه ارسال می گردد و پس ازپرداخت اینترنتی ودیعه توسط مشمول، مجوز خروج از کشور توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا بدون نیاز به مراجعه حضوری دانش آموز به صورت اینترنتی صادر می شود.

معاون وظیفه عمومی استان هرمزگان "در پایان خاطر نشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.


ت ت
کدخبر: 38266 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها