عصبانیت شیوخ قطری از رفتار مدیران بارسا

باشگاه السد قطر حاضر به جدایی سرمربی خود نیست.

عصبانیت شیوخ قطری از رفتار مدیران بارسا

به گزارش منیبان؛ رونالد کومان پس از چند هفته نتایج ضعیف در نهایت با دو شکست متوالی برابر رئال مادرید و رایو وایکانو در رقابت‌های لالیگا از هدایت بارسلونا برکنار شد.

پس از اخراج قابل پیش‌بینی این مربی هلندی، گزینه‌هایی برای جانشینی او روی نیمکت بارسا مطرح شدند اما ژاوی، ستاره سابق این تیم، جدی‌ترین گزینه مدیران این تیم به حساب می‌آمد.

بسیاری از رسانه‌ها مدعی شدند که مذاکرات بین این مربی و مدیران بارسا از قبل صورت گرفته و تا حد زیادی نیز پیش رفته است و تنها موافقت مدیران باشگاه السد کافی است تا این ستاره سابق کاتالان‌ها بار دیگر و این بار در قامت مربی به نوکمپ برگردد.

احمد الانصاری، مدیر رسانه‌ای این باشگاه قطری، شب گذشته با انتشار توییتی در حساب شخصی خود به شدت از عملکرد مدیران بارسلونا انتقاد کرده و نوشت:« هیچ پیشنهاد رسمی از هیچ طرفی به دست ما نرسیده است... هر باشگاهی که خواهان جذب مربی یا بازیکنی است که با باشگاهی دیگر قرارداد دارد، اگر ذره‌ای حرفه‌ای‌گری داشته باشد باید با مدیران این باشگاه مذاکره کند.»

این صحبت‌ها در حالی مطرح شده که باشگاه السد نیز شب گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که هنوز دو سال دیگر از قرارداد ژاوی باقی مانده و تمرکز این مربی اسپانیایی روی پیشبرد برنامه‌ها و اهداف این تیم است.

آنها همچنین پنج شنبه شب با انتشار پست‌هایی از صفحات طرفداران این تیم با استفاده از هشتگ «ژاوی بمان» در صفحه رسمی باشگاه، به نوعی مخالفت‌شان با جدایی این مربی را نشان داده بودند.

 


ت ت
کدخبر: 46309 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها