نقشه عجیب عضو هیات مدیره استقلال برای باشگاه!

یک عضو سابق هیات مدیره استقلال به شکلی عجیب تلاش می کند دوباره به این باشگاه برگردد.

نقشه عجیب عضو هیات مدیره استقلال برای باشگاه!

به گزارش منیبان، فردی که چند سال گذشته به لطف هزینه های جزیی برای استقلال موفق شده بود خود را به این باشگاه نزدیک کند، مدت کوتاهی به عضویت هیات مدیره استقلال هم در آمد اما در نهایت با حکم وزیر ورزش سابق از سمت خود برکنار شد.

حالا این فرد که اخیرا دوباره در اطراف استقلال آفتابی شده است و حتی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان هم حضور داشت تا شاید بتواند از آجورلو پست بگیرد، در روزهای اخیر از برخی ادمین های صفحات مجازی درخواست کرده روز پنجشنبه در کارخانه اش در قزوین حضور پیدا کنند و نهار را در این شهر صرف کنند. همچنین به آنها وعده داده شده برای آنها وسیله ایاب و ذهاب هم فراهم است تا از این حیث با مشکلی روبرو نشوند.

در این بین شنیدیم در گروهی واتس آپی که برای دعوت به مراسم تشکیل شده بوده، تعدادی خبرنگار هم حضور داشتند که بلافاصله بعد از اطلاع از ماجرا از گروه لفت دادند اما تعدادی دیگر که حضور فعالی در فضای مجازی دارند، دعوت این عضو را قبول کردند و حتی از تشکیل چنین جلسه ای که از قبل می توان نیت آن را حدس زد، استقبال هم کردند.

گفته می شود این فرد برای نزدیک شدن دوباره به استقلال به مدیران باشگاه قول داده است فضای رسانه ای باشگاه را برای آنها مثبت می کند و حالا هم دعوت او از ادمین های فضای مجازی به این مراسم، بی ارتباط به قولی که داده نیست.

 


ت ت
کدخبر: 48833 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها