این موضوع بلای جان محبوبیت بایدن شد!

با افزایش تورم و قیمت‌های مصرفی در ماه‌های اخیر در آمریکا، باعث سقوط میزان رضایت مردم آمریکا از عملکرد شغلی بایدن به عنوان رئیس جمهوری کشورشان شده است؛ میزان رضایتی که اسفند سال گذشته بیش از ۶۰ درصد بود اما حالا بطور چشمگیری کاهش یافته است.

این موضوع بلای جان محبوبیت بایدن شد!

به گزارش منیبان؛ براساس نتایج آخرین نظرسنجی‌های صورت گرفته توسط واشنگتن پست و شبکه ای بی سی نیوز، ۵۳ درصد از شهروندان آمریکایی از عملکرد شغلی بایدن به عنوان رئیس جمهوری ایالات متحده ناراضی هستند و ۶ درصد نیز در نظرسنجی حاضر به پاسخگویی نشدند.

در نظرسنجی صورت گرفته تنها ۴۱ درصد از شرکت کنندگان از عملکرد شغلی بایدن راضی بودند که نسبت به ۴۴ درصد میزان تایید شغلی بایدن در سپتامبر (شهریور) باید گفت که روند نزولی برای رئیس جمهوری آمریکا در مورد اشتغالزایی شروع شده است.

میزان عملکرد شغلی بایدن در ماه ژوئن (خرداد) ۵۰ درصد و در ماه آوریل (اردیبهشت) ۵۲ درصد بوده است.

به گفته کارشناسان اقتصادی، کاهش عملکرد شغلی بایدن به طور بالقوه ناشی از مشکلات اقتصادی از جمله افزایش قیمت‌ها و افزایش تورم است که آمریکایی‌ها را در سراسر کشور تحت تاثیر قرار داده است.

با افزایش تورم بایدن در نظرسنجی های اخیر تنها توانست رضایت ۳۹ درصد از شرکت کنندگان را کسب کند، این در حالی است که ۴۷ درصد از مردم آمریکا نیز مدیریت وی در دوران کرونا را تایید کردند.

طبق آخرین داده‌های شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) از اداره آمار آمریکا تقریباً تمام جنبه‌های اقتصاد ایالات متحده تحت تأثیر تورم قرار گرفته است.

براساس گزاش آمار، براساس شاخص قیمت مصرف کننده در آمریکا، قیمت شیر ‌۱۷ درصد، قیمت تخم مرغ ۴۲ و قیمت خدمات انرژی بیش از ۱۱ درصد افزایش یافته است.


ت ت
کدخبر: 48920 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها