آمریکا به این شکل به سازمان ملل ضربه می‌زند!

معاون نمایندگی روسیه در سازمان ملل متحد اعلام کرد که نشست دمکراسی آمریکایی به سازمان ملل ضربه می زند و اختلافات و مسائل جدید بوجود می آورد.

آمریکا به این شکل به سازمان ملل ضربه می‌زند!

به گزارش منیبان، دمیتری پولیانسکی روز یکشنبه در توئیتی نوشت: به اصطلاح نشست دمکراسی که آمریکا می خواهد برگزار کند، ابتکاری تاسف آور است که می تواند به تلاش های سازمان ملل ضربه بزند. 

 معاون نمایندگی روسیه در سازمان ملل تصریح کرد: تاریخ به ما می آموزد که هر گاه کشوری با چشم پوشی در مورد مسائل دیگر کشورها رفتار می کند و سعی دارد اقدامات آنها را تنظیم کند، اینگونه اقدامات هیچ گونه نتیجه خوبی درپی نخواهد داشت. 

آمریکا میزبان اجلاس سران برای دموکراسی است که سران کشورها، فعالان حقوق بشر و تجار را از ۹ تا ۱۰ دسامبر (۱۸ تا ۱۹ آذرماه) از طریق ویدئو کنفرانس گرد هم می آورد. از نمایندگان ۱۱۰ کشور و منطقه برای این اجلاس دعوت شده است.

جمهوری اسلامی ایران، روسیه، مجارستان، چین، ترکیه، عربستان سعودی، کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، کره شمالی، ونزوئلا، نیکاراگوئه، سودان و اتیوپی و همچنین تعدادی دیگر از کشورهای آفریقایی، آمریکای لاتین و آسیا در فهرست دعوت شدگان این اجلاس نیستند.


ت ت
کدخبر: 51048 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها