این وام فوری 20 میلیونی را بدون ضامن بگیرید+ شرایط جدید

بانک آینده به منظور کاهش هزینه خرید کالا با توجه به شرایط تورمی کنونی به مشتریان خود در قالب طرح «آینده داران» وام فوری اعطا می‌کند. افراد با این وام امکان خرید کالا از مجموعه ایران مال، بازار بزرگ ایران، را خواهند داشت.

این وام فوری 20 میلیونی را بدون ضامن بگیرید+ شرایط جدید

به گزارش منیبان؛ بانک آینده این طرح را به منظور حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در دوره کرونا اجرایی کرد. متقاضیان دریافت تسهیلات آینده داران باید دارای حساب بلندمدت در بانک آینده باشند. در واقع این طرح مختص افرادی است که حساب بلندمدت یا شتاب با آینده ساز در یکی از شعب بانک آینده دارند. لازم به ذکر است که افراد متقاضی دریافت این نوع تسهیلات نباید بدهکاری یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند.

در صورتی که بازپرداخت وام شش ماهه باشد، نرخ سود چهار درصد و در صورت پرداخت اقساط در 12 ماه، سود تسهیلات هشت درصد خواهد بود. وام گیرندگان بعد از دریافت مبلغ تسهیلات حداکثر تا 60 روز فرصت دارند به صورت حضوری از ایران مال خرید داشته باشند.

 

مبلغ اقساط طرح تسهیلاتی آینده داران چقدر است؟

افراد متقاضی دریافت این تسهیلات بانک آینده نیازی به ارائه ضامن ندارند و ضمانت اصلی طرح مذکور مسدودی سپرده آن‌ها است. وام گیرنده تا زمانی که اقساط را به صورت کامل تسویه نکند امکان استفاده از سپرده خود را نخواهد داشت.

حداکثر زمان تسویه حساب هم 12 ماه است. در صورتی که فردی سقف تسهیلات آینده داران را با سود هشت درصد و مهلت بازپرداخت 12 ماهه دریافت کند، باید ماهانه یک میلیون و 739 هزار و 769 تومان قسط بدهد. کل سود وام هم 877 هزار و 223 تومان اعلام شده است.


ت ت
کدخبر: 51244 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها