اظهارات عضو حزب‌الله در مورد دخالت آمریکا در انتخابات لبنان

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت تصمیم حزب الله و هم پیمانانش تلاش برای برگزاری انتخابات پارلمانی است و آنچه فضای انتخابات را مسموم و سلامت آن را تهدید می کند، میزان دخالت های امریکا و عربستان سعودی است.

اظهارات عضو حزب‌الله در مورد دخالت آمریکا در انتخابات لبنان

به گزارش منیبان، شیخ قاووق در سخنرانی که به مناسبت هفتمین روز از درگذشت حسان علی عطایا از کشته شدگان در راه جهاد و مقاومت در منطقه طیر حرفا در جنوب لبنان برگزار شد، گفت : آن چه آن ها از طریق برگزاری انتخابات سعودی در تحقق آنرا دارند، دستیابی به آن چیزی است که از طریق جنگ و فشار و تحریم موفق به اعمال آن نشدند.

شیخ قاووق خواستار توقف دخالت های امریکا و سعودی در امور داخلی لبنان شد و گفت این کشور به عرصه ای برای تحقق اهداف سیاسی که امریکایی ها آنرا ترسیم کرده اند، تبدیل نخواهد شد.

شیخ قاووق همچنین گفت : امریکایی ها قادر به حمایت از تبلیغات انتخاباتی و پرداخت رشوه به هر طرفی و ایجاد فتنه و اقدامات تحریک امیز هستند، اما ناتوان تر از آن هستند که بخواهند هویت مقاوم لبنان را تغییر دهند.

وی در پایان گفت : شکست خوردگان در سوریه و عراق و یمن و افغانستان، در موقعیتی نیستند که بخواهند شرط های خود را بر لبنان پیروز تحمیل کنند.


ت ت
کدخبر: 53646 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها