ورود سامانه بارشی جدید به غرب کشور

کارشناس هواشناسی گفت: از فردا تا پایان هفته در شهرهای صنعتی و پر جمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

ورود سامانه بارشی جدید به غرب کشور

به گزارش منیبان؛ صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان اینکه امشب در مناطقی از شرق اردبیل، گیلان و شمال خراسان رضوی ابرناکی و وزش باد رخ می‌دهد گفت: در نیمه غربی کشور جوی آرام و پایدار حاکم است که زمینه ساز افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت از جمله تهران، کرج، اراک و اصفهان می‌شود و روز سه شنبه این وضعیت ادامه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی بیان کرد:امشب و فردا در نواحی شرق و جنوب شرق کشور وزش باد و خیزش گردوخاک رخ می‌دهد. در نواحی شمال شرق و شرق کشور کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

ضیائیان بیان کرد: چهارشنبه و پنجشنبه در کل کشور جوی آرام و پایدار حاکم است و آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: پنجشنبه در ارتفاعات زاگرس در نوار غربی ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌دهد و جمعه با ورود سامانه بارشی جدید به غرب کشور بارش باران و برف در کل نوار غربی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز تهران پیش بینی می‌شود.

او گفت: بعد از ظهر چهارشنبه و پنجشنبه در اردبیل و غرب سواحل دریای خزر وزش باد جنوبی و افزایش نسبی دما رخ می‌دهد.

ضیائیان درباره آب وهوای تهران گفت: فردا آسمان تهران قسمتی ابری تا نیمه ابری و غبار آلود است . بیشترین دمای تهران به ۱۲ درجه و کمترین آن به ۴ درجه می رسد.


ت ت
کدخبر: 54025 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها