ویلاهای منتسب به نهاد ریاست جمهوری در قشم تعیین تکلیف شد

مشاور رئیس جمهور گفت: ویلاهای منتسب به نهاد ریاست جمهوری برای تامین هزینه پل خلیج فارس و سایر زیرساخت های جزیره قشم به فروش گذاشته می‌شود.

ویلاهای منتسب به نهاد ریاست جمهوری در قشم تعیین تکلیف شد

به گزارش منیبان، سعید محمد در دیدار با علمای شیعه و اهل سنت در قشم با اشاره به قول مساعد رئیس جمهور در مورد تحقق خواسته‌های مردم جزیره اظهار کرد: ۲۸۰ میلیون یورو اعتبار برای تکمیل پل خلیج فارس قشم مورد نیاز است که با برنامه‌ریزی انجام گرفته و از طریق تهاتر نفتی توسط پیمانکار ایرانی ساخته می‌شود.

وی گفت: ویلاهای منتسب به نهاد ریاست جمهوری برای تأمین هزینه پل خلیج فارس و سایر زیرساخت‌های جزیره قشم به فروش گذاشته می‌شود.

مشاور رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت تأمین آب شرب روستانشینان جزیره، گفت: ۲۰ هزار مترمکعب آب از آب شیرین کن‌های خصوصی جزیره خریداری و مابه التفاوت هزینه آب توسط دولت پرداخت می‌شود و در اختیار مردم قرار می‌گیرد و اصلاح خط لوله و اجرای طرح توزیع آب شیرین نیز توسط سازمان منطقه آزاد قشم انجام می‌شود.

محمد از تقویت و توسعه صنعت بانکرینگ در قشم خبر داد و افزود: این صنعت ارزآور و مهم در حوزه خلیج فارس با محدودیت‌هایی مواجه است که با قول مساعد رئیس جمهور، مشکلات توسعه آن رفع می‌شود.


ت ت
کدخبر: 60423 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها