در اسرائیل؛

پلیس یک سالمند را زیر گرفت و کشت

سلیمان الهذالین، سالمند ۶۹ ساله فلسطینی که دوهفته قبل توسط سربازان اسرائیلی با خودرو زیر گرفته شده بود، صبح امروز (دوشنبه) به شهادت رسید.

پلیس یک سالمند را زیر گرفت و کشت

به گزارش مُنیبان از سایت العربی الجدید، وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: سلیمان الهذالین، فلسطینی ۶۹ ساله پس از آنکه در ورودی روستای ام الخیر در جنوب الخلیل با خودرو زیر گرفته شده و از ناحیه سر، سینه، شکم و لگن آسیب دید، صبح امروز در اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

الهذالین از برجسته‌ترین مدافعان اهالی روستای ام الخیر بود که با حملات سربازان اسرائیلی و شهرک‌نشین‌ها مواجه هستند، همچنین او بارها بازداشت شده و مورد ضرب و شتم سربازان اسرائیلی قرار گرفت.

عماد تلاحمه، جراح مغز و اعصاب و پزشک الهذالین به العربی الجدید گفت: پس از اینکه الهذالین به بیمارستان انتقال داده شد، تمامی اقدامات پزشکی لازم برای او آغاز شده و خونریزی‌های او متوقف شدند، تلاش کردیم از هر راهی او را به هوش بیاوریم،حجم زیادی خون به او تزریق کردیم اما موفق نبودیم.

او افزود: الهذالین از ناحیه مغز، قلب، ریه‌ها و کلیه‌ها آسیب شدیدی دیده بود به ویژه آسیب ناحیه سر خیلی زیاد بود، دنده‌هایش شکسته بودند و دچار پارگی روده و طحال شده بود و شکستگی‌هایی در قسمت لگن و ران داشت.

نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی پنجم ماه جاری میلادی الهذالین را که در حال مقابله با یورش آنها به زادگاهش بود، عامدانه با خودروی خود زیر گرفتند.


ت ت
کدخبر: 61029 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها