عکس جنجالی| ماجرای سلفی دو نفره خانم و آقای بازیگر غریبه در کنار هم چیست؟/ شبنم قلی خانی و پژمان بازغی چه ارتباطی باهم دارند؟

شبنم قلی خانی عکسی با پژمان بازغی در پشت صحنه سریال جدیدشان به اشتراک گذاشته است که نظر کاربران را به خود جلب کرده و حواشی را در این رابطه ایجاد شده است

عکس جنجالی| ماجرای سلفی دو نفره خانم و آقای بازیگر غریبه در کنار هم چیست؟/ شبنم قلی خانی و پژمان بازغی چه ارتباطی باهم دارند؟

به گزارش منیبان؛  به نقل از مثلث‌آنلاین؛ شبنم قلی خانی عکسی با پژمان بازغی در پشت صحنه سریال جدیدشان به اشتراک گذاشته است که نظر کاربران را به خود جلب کرده و حواشی را در این رابطه ایجاد شده است . شبنم قلی خانی در برنامه خندوانه شرکت کرده و از اصالتش می گوید که کورد است و رامبد جوان از شبنم قلی خانی می خواهد که کلماتی را با زبان مادری اش بگوید که نظر تماشاچیان را به خود جلب می کند . شبنم قلی‌ خانی بازیگر بی حاشیه سینما و تلویزیون ایران است. شبنم قلی خانی بازیگر پرکار و خوب کشورمان است. شبنم قلی خانی تا کنون در نقش‌های مختلفی به ایفای نقش پرداخته است.وی با ایفای نقش حضرت مریم بین مردم شناخته شد و محبوبیت دو چندان پیدا کرد. شبنم قلی خانی طرفداران بسیاری دارد. شبنم قلی خانی ازدواج کرده و یک دختر بنام شانا دارد.

شبنم+قلی+خانی


ت ت
کدخبر: 61148 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها