راهنما در مورد پنیر ترکی که در تورهای استانبول و آنتالیا میل می کنید!

پنیر ذوب شده، رنده شده، ورقه ای یا خرد شده، در سراسر جهان مورد علاقه مردم در هر سنی است.

راهنما در مورد پنیر ترکی که در تورهای استانبول و آنتالیا میل می کنید!

ترکیه کشوری نیست که به پنیرش معروف باشد، اما باور کنید تنوع باورنکردنی آن وجود دارد. در اینجا راهنمای مختصر گلبرگ سیر در مورد پنیر ترکی که می توانید در تور استانبول در قسمت اروپایی و آناتولی و یا تور آنتالیا در بندر قدیم کالیچی میل کنید آورده شده است.

ترکیه عاشق پنیرهایش است. در کنار نان، به نظر می رسد که هیچ سفره ای بدون آن به شکلی کامل نیست. سر میز صبحانه معمولاً پنیر (با تمام شکوهش) به تنهایی سرو می شود. به ندرت دو پنیر در یک بشقاب سرو می شود. اگر به دنبال بشقاب پنیر کلاسیک بعد از شام هستید، به ترکیه بروید.بهترین قسمت پنیرهای ترکی نیز مزایا آن است. به طور سنتی، محصولات لبنی در هر منطقه متفاوت تولید می شود. تولیدکنندگان به آنچه طبیعت به آنها داده بود بسنده کردند: زمین، آب و هوا، حیوانات و غیره. این رویه ها در نهایت به سنت تبدیل شد. به طوری که امروزه در هر منطقه ای می توان یک نوع پنیر را در سوپرمارکت ها پیدا کرد و هر کدام با طعم قبلی متفاوت است. در حالی که تنوع عالی است، برای انتخاب راحت تر بهترین روش انتحاب پنیر به صورت اینترنتی از سایت های خرید آنلاین است اکثر برندهای خوب پنیر ترکیه دارای وب سایت های بهینه شده توسط سئوکار هستند که دارای سئو خوب و تجربه کاربری بهینه است و می توانید به راحتی مانند دیجی کالا پنیر خود را اینترنتی و با قیمت ارزان سفارش دهید.

راهنما در مورد پنیر ترکی که در تورهای استانبول و آنتالیا میل می کنید!

راهنمای مختصری در مورد پنیر ترکی

کلی پنیر

بیاز پنیر (پنیر سفید). بسیاری از افرادی که به تور ارزان ترکیه می آیند پنیر بیاز (سفید) را با فتا یونانی مقایسه می کنند - اما هرگز این را نگویید! بله، سفید است، و طعم برخی از انواع مشابه را می دهد، اما از بسیاری جهات دیگر متفاوت هستند. این پنیر به طور کلی یک پنیر پرچرب است که از شیر گوسفند، گاو یا بز تهیه می شود و پوست ندارد. برخی از انواع آنها ملایم و صاف هستند، بنابراین برای پخش کردن روی نان محلی تازه در صبح مناسب هستند. برخی دیگر برای مدت طولانی تری بالغ می شوند، یک لقمه واقعی دارند و برای خوردن سالاد یا سرو در کنار میز ​​در کنار میوه و ایده آل هستند. ترجیحات خود را با ما در میان بگذارید و ما با کمال میل به شما نکاتی را در مورد تنوع آن در تور ارزان استانبول و آنتالیا ارائه خواهیم داد تا به بهترین نحو با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

پنیر زرد | tah-ZEH' kah-SHAR

کاسار پینیر معمولاً به عنوان پنیر زرد شناخته می شود و شاید محبوب ترین پنیر در ترکیه باشد. تازه کاسار تازه را می توان به موزارلای سفت و کمتر خامه ای تشبیه کرد. این غذا ملایم است، بنابراین در صبحانه عالی سرو می شود، و در ساندویچ کبابی یا به عنوان تاپینگ پید (پیتزای محلی) عالی است. پنیر کاسار بالغ است و معمولاً قوی و خوش طعم است. کهنه تر و تیره تر است، بنابراین با پش غذا محلی مناسب ترکیب می شود.

"تازه کاسار (tah-ZEH' kah-SHAR') که به معنای پنیر کاشار است که کهنه نشده است. کاشار تازه نوعی پنیر زرد نرم، سفت و سبک است که معمولاً از شیر گاو تهیه می‌شود. این یک پنیر بسیار همه کاره است که برای برش دادن، ذوب کردن، رنده کردن یا خوردن مستقیم خوب است. اغلب در وعده صبحانه با پنیر سفید همراه است. همچنین در پیتزاها، ساندویچ ها و سالادها و به عنوان ماده اصلی غذای راحتی کلاسیک ترکیه، "تست" استفاده می شود. در انگلیسی به آن ساندویچ پنیر کبابی می گویند.

شهر قارص، در منطقه شمال شرقی ترکیه، بیشتر به دلیل تولید پنیر کاشار قدیمی ترکیه، یا "eski kasar" (es-KEE' ka-SHAR') مشهور است. نوع قارس این پنیر محبوب معمولا با شیر خالص گاو یا مخلوط شیر گاو و بز تهیه می شود . با بالا رفتن سن پنیر، پوسته و قالب در قسمت بیرونی آن ایجاد می شود. داخل آن خشک و پوسته پوسته می شود. طعم آن بیشتر به پنیر رومانو ایتالیا شباهت دارد، با طعم، بو و طعم بیشتر. کاشار کهنه برای رنده کردن ایده آل است و اغلب در صبحانه، به عنوان بخشی از بشقاب پنیر، یا به عنوان رویه یا پر کردن بسیاری از غذاها رنده می شود.

پنیر ترکی | Tulum Peynir

پنیر ترکی |Tulum Peynir از مناطق دریای اژه و دریای سیاه ترکیه می آید. نام آن به عنوان "onesie" یا "پوشش" ترجمه می شود زیرا به طور سنتی در کیسه های پوست بچه یا پارچه ای درمان می شود. تولوم پنیر خوش طعمی است که از شیر بز تهیه می شود و کشک آن تا شش ماه باقی می ماند تا بالغ شود. انواع مختلفی از تولوم وجود دارد، برخی از آنها در صبحانه سرو می‌شوند یا در ساندویچ‌های تکه‌شده سرو می‌شوند، برخی دیگر مانند تولوم سرویزلی (گردویی) روی تخته پنیر فوق‌العاده به نظر می‌رسند یا با نان برشته یا کراکر در کناره سرو می‌شوند.

"تولوم" اصطلاحی کلی است که برای نوعی پنیر سفید تند، نرم و گاهاً شکننده است که از شیر بز تهیه می‌شود که در مناطق مختلف بسیار متفاوت است. انواع مارک تولوم که در سوپرمارکت ها فروخته می شود از نظر نوع یکنواخت هستند و در سراسر ترکیه به فروش می رسند. تولوم بهتر است به عنوان پیش غذا قبل از غذای گوشت سرو شود. روش سنتی این است که تولوم خرد شده را با نیم‌های گردو، کره شیرین و نان لواش داغ قبل از یک بشقاب کباب تند سرو کنید.

راهنمای مختصری در مورد پنیر ترکی

پنیر دودی ترکی | Turkish Smoked Cheese

پنیر دودی در مناطق اطراف دوزچه و هندک در منطقه مرمره ترکیه تولید می شود. این پنیر طعم قوی خود را در دودخانه های مخصوصی که چوب کاج را می سوزاند به دست می آورد. این پنیر دارای عطر فوق العاده و طعمی دودی و غلیظ است. پنیر دودی معمولاً به تنهایی خورده می شود یا به صورت سس ذوب می شود.

دیول تولوم

Divle Obruk Peynir به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین پنیرهای لذیذ ترکیه در نظر گرفته می شود و به Roquefort تشبیه می شود. طعم و عطر بی نظیری دارد و از ترکیب شیر گوسفند و بز که در پوست در غارهای منطقه دیول آناتولی بالغ می شود، تهیه می شود. پنیر پوست دارد و وقتی باز می شود زرد کم رنگ یا سفید است. این یک پنیر تند و یک خوراکی لذیذ در ترکیه است که اغلب با نان و کنسروهای روستایی یا در رستوران های با، میوه و زیتون میل می شود.اگر شانس یک تور با قیمت ارزان تور استانبول و آنتالیا را داشتید حتما این پنیر را با صبحانه در شهر استانبول و یا آنتالیا میل نمائید

کارگی تولوم

کارگی تولوم پینیر یکی دیگر از پنیرهای لذیذ ترکیه ای است که از شیر گوسفند، بز یا گاو تهیه می شود و در پوست پخته می شود. این یک پنیر سفید نیمه سفت و خوش طعم با بافت خامه ای و شکننده است. چند نوع منطقه ای موجود است و با نان، راکی ​​یا خرد شده روی سالاد خوب است.

پنیر قارص

Kars Gruyere یک پنیر معطر است که با طعم و مزه بسته بندی شده است. به طور معمول از شیر گاو تهیه می شود و منشا آن در قارس است، جایی که گاوها در فلات های کوهستانی مرتفع چرا می کنند و به طعم تازه و منحصر به فرد آن می افزاید.

کله پنیر

Kelle/ Mihalic Peynir یکی از پنیرهای اصیل آناتولی است که قدمت آن به امپراتوری روم می رسد. کله عموماً یک پنیر سفت نمکی با لقمه است که در صبحانه خورده می‌شود، اگرچه برخی از سرآشپزها از آن برای سرو خورش‌ها و در غذاهای قابلمه سفالی ترکی استفاده می‌کنند.

پنیر وان اوتلو

پنیر وان اوتلو در دسته ای خاص قرار می گیرد و یکی از محبوب ترین پنیرهای لذیذ ترکیه است که از شیر گوسفند تهیه می شود. این پنیری است که در فصل بهار درست می شود که گیاهان محلی فراوان است. تا 25 گونه مختلف از گیاهان به پنیر اضافه می شود که طعم، عطر و طعم بسیار منحصر به فردی به آن می بخشد. این یک پنیر عالی برای قرار دادن روی تخته پنیر یا سرو با صبحانه یا روی میز ئر تور ارزان و لحظه آخری استانبول یا آنتالیا ​​است.

tel peynir

تل، سیویل و سیسیل پینیر از ارزروم، قارص در شمال شرقی ترکیه سرچشمه می گیرند. این پنیرها ملایم و رشته‌ای هستند، بنابراین برای بازی در وعده صبحانه یا بسته‌شدن دور یک خامه عالی هستند. هر سه نوع پنیر به روشی مشابه درست می شوند و تفاوت آنها در نمک و چربی آن است. این پنیرهای رشته ای معمولاً مورد علاقه بچه ها هستند، بنابراین برای کسانی که خانواده در کشتی دارند گزینه خوبی هستند.

لور

لر پنیر خشک، شکننده است و به ندرت به تنهایی خورده می شود. طعم لطیفی دارد و از باقی مانده هایی که از کشک شیر صاف می شود به جای خود کشک درست می شود. لور یک ماده فوق‌العاده است که مخصوصاً با گیاهان تازه ترکیب می‌شود و به‌عنوان یک بورک سنتی ترکی و سایر غذاهای شیرینی خوش طعم استفاده می‌شود.

پنیر بافته شده | orgu peyniri

پنیر بافته شده به عنوان یک پنیر منطقه ای از مناطق نزدیک دیاربکر در منطقه جنوب شرقی ترکیه آغاز شد. این پنیر سفت، یکدست و نمکی است که با شیر گاو درست می شود. این غذا در میز صبحانه ترکی مدعی است و به عنوان یکی از مواد تشکیل دهنده برخی از پیش غذاهای ترکی استفاده می شود.

پنیر دودی ترکی که باید در تورهای استانبول یا انتالیا میل کنید

اگر می‌خواهید با آژانس گلبرگ سیرتور استانبول و تور آنتالیا را ترتیب دهید که مجموعه‌ای از پنیر ترکیه را با مواد عالی در رستورانهای ترکیه(استانبول-آنتالیا) میل نمائید، یا به مشاوره در مورد بهترین انواع منطقه‌ای نیاز دارید، لطفاً با ما تماس بگیرید .


ت ت
کدخبر: 67084 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها