ماجرای ملاقات جنجالی کودکی 4 ساله با مادرش در زندان!

شیوا از سال ۹۶ به خاطر اتفاقی عجیب به زندان افتاد. او که سالها قبل همسرش را از دست داده بود و حالا سرپرست سه کودک معصوم محسوب می‌شد و باید خرج زندگی و بزرگ کردن آنها را در می آورد.

ماجرای ملاقات جنجالی کودکی 4 ساله با مادرش در زندان!

به گزارش منیبان؛ شیوا تصمیم گرفت یک کارگاه قالی بافی راه بیندازد و از این راه شکم خودش و سه فرزند خردسالش را پر کند اما متاسفانه بر اثر یک اتفاق  کلی بدهی بالا آورد و به خاطر ۸۵ میلیون تومان راهی زندان شد. شیوا سال ۹۶ به زندان رفت و حدود چهار و نیم سال از سه فرزند دلبندش دورماند. فرزند کوچک او دختری ۴ ساله است از سال ۹۶ تا امروز فقط مادر را در زندان دیده و خدا می‌داند که این فرزند خردسال چطور زندگی خود را سپری و دوری از مادر را تحمل کرده است. کل بدهی شیوا هشتاد و پنج میلیون تومان بود. او وقتی از زندان به مرخصی می‌رفت با فروش وسایل خانه توانست حدود ۷۰ میلیون تومان است از این ۸۵ میلیون را جور کند و ۱۵ میلیون تومان دیگر هم با همت موسسه خیریه "دوباره زندگی" فراهم شد تا شیوا در روز تولد حضرت فاطمه زهرا و به مناسبت روز مادر از زندان آزاد شود و فرزندان خود را در آغوش بگیرد.

 کودک ۴ ساله او که در تمام این مدت شنیده بود مادرش را آزاد می کنند، واقعاً باور نمی کرد که آزادی شیوا واقعی باشد. او مادر را در آغوش فشرده و می گفت شما دروغ می گوئید که مادرم آزاد می شود همیشه این حرف را می‌زنید اما من فقط چند ساعت مادرم را می بینم و دوباره به زندان می رود. این بار اما ماجرا واقعی بود و کودک چهار ساله می توانست برای همیشه از محبت مادر برخوردار باشد. مادری که به خاطر او و دو فرزند دیگرش کارگاه قالی بافی راه انداخت اما ورشکست شد و نتوانست از این راه امرار معاش کند حالا امید می رود شیوا دوباره بتواند کارگاه قالی بافی خود را راه بیندازد و نان آور خانواده چهار نفره ای باشد که پدر ندارند و سرپرستش یک مادر فداکار است.


ت ت
کدخبر: 67944 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها