مروری بر حوادث تاریخی؛

ازدواج جنجالی دختر 13 ساله‌ای که حامله هم هست! + عکس

دختر باردار که تنها 13 سال داشت با تصمیم خانواده ها برای مراسم ازدواج با پسر نوجوان آماده شده بود ، مراسمی که هیچ یک از میهمانان و میزبان آن خوشحالی واقعی در چهره نداشتند.

ازدواج جنجالی دختر 13 ساله‌ای که حامله هم هست! + عکس

به گزارش منیبان؛ دختر باردار 13 ساله چینی با پسری هم سن خودش ازدواج کرد که این ازدواج واکنش و جنجال هایی را به همراه داشت.عروس در هنگام مراسم عروسی 5 ماهه باردار بوده است و پدرو مادر داماد به همین دلیل مراسم عروسی را زودتر از موعد برگزار کرده اند.

تصاویر منتشر شده از مراسم ازدواج سنتی و رسمی در یکی از شهرستان های دینگان باعث شد تا مسئولین این کشور بار دیگر قوانین ازدواج ممنوع افراد کم سن و سال را در رسانه ها تکیید کنند.

برخی از رسانه ها اعلام کرده اند که این دخت رو پسر هر دو 16 ساله هستند و خانواده ی آنها بعد از ماجرای بارداری دختر تصمیم به برگزاری این مراسم گرفتند.

عکاس تصاویری از چهره عروس و داماد نوجوان را گرفت که نگرانی و ناراحتی را در بخشی از مراسم نشان می دهد ، بسیاری از میهمانان با دیدن چهره عروس سوال می کردند که چرا این مراسم برگزار شده است در حالی که از قرار معلوم اجباری در کار بوده است.

ازدواج-دختر-و-پسر-13-ساله

ویدئوی ضبط شده نشان می دهد که بعضی از میهمانان به والدین این عروس و داماد کم سن و سال می گویند :این دو خیلی جوان هستند و نمیتوانند مسئولیت زندگی را برعهده بگیرند.

 براساس قانون ازدواج چین سن قانونی برای ازدواج 20 برای دختران و 22 برای پسران است و افراد کمتر از این سن اجازه ازدواج ندارند.


ت ت
کدخبر: 68270 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها