واکنش حزب‌الله به بی‌وفایی آمریکا

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تاکید کرد، حوادث کنونی بین روسیه و اوکراین دلیل دیگری بر این مسئله است که واشنگتن مجددا هم پیمانانش را رها کرده است.

واکنش حزب‌الله به بی‌وفایی آمریکا

به گزارش مُنیبان از سایت النشره، هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تاکید کرد: حساب برخی در لبنان روی حمایت آمریکا به شکست منجر می‌شود. رهایی لبنان و منطقه از تمام فجایع با آزادی واقعی از زیر سلطه آمریکا ممکن است.

وی تاکید کرد: حوادث کنونی میان روسیه و اوکراین نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها خواهان بر هم زدن ثبات در داخل روسیه هستند و در عین حال از روسیه می‌خواهند هیچ کاری نکند. آمریکا زمانی که می‌بیند منافعش در خطر است به دنبال حفظ منافع خود می‌رود و حتی کسانی را که به آنها وعده داده و با آن‌ها همکاری کرده رها می‌کند.

صفی الدین تاکید کرد: اوکراین امروز به تنهایی با جنگ مقابله می‌کند. جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گفت که در این جنگ نظامی شرکت نخواهد کرد. وی به اوکراینی‌ها گفت تصمیمات بین المللی و تحریم‌ها و حمایت با سلاح را بگیرید و بروید مردمتان را وارد درگیری کنید که هیچ کسی از آن سود نمی‌برد. این آمریکا است و همانطور که در لبنان نیز آن را می‌شناسیم چند بار از عمل کردن به وعده‌های خود سر باز زده و کسانی را که به آنها وعده داد وارد جهنم فتنه در لبنان کرده و سپس رها کرده است.


ت ت
کدخبر: 68754 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها