قول و قرار مجیدی و آجرلو به هم خورد!

تساوی استقلال مقابل نساجی کار را برای استقلال در ادامه لیگ دشوار کرده است.

قول و قرار مجیدی و آجرلو به هم خورد!

به گزارش منیبان؛ مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال در نشست هم اندیشی پیشکسوتان این مجموعه برای واگذاری سهام باشگاه لابه لای صحبت‌هایش با اعلام رضایتمندی از قرارهایی که او و فرهاد مجیدی (سرمربی تیم) بین خودشان گذاشته اند پرده‌ برداشت.

آجرلو در این باره اعلام کرد از فرهاد مجیدی خواسته‌ام لیگ امسال را با ۷۵ امتیاز تمام کند. آن زمان (بعد از هفته نوزدهم) استقلال با ۴۷ امتیاز و ۱۹ بازی باید از ۱۱ بازی باقی مانده و ۳۳ امتیازی که پیش روی این تیم بود ۹ برد و یک مساوی به دست می‌آورد تا با کسب ۲۸ امتیاز، به عدد ۷۵ امتیازی مورد نظر مدیرعامل باشگاه می‌رسید. اما در این مسیر استقلال در اولین گام مقابل نساجی مساوی کرد تا دو امتیاز از مجموع ۳۳ امتیاز باقی مانده از دست برود.

حالا استقلال با ۴۸ امتیاز برای رسیدن به عدد ۷۵ به ۲۷ امتیاز دیگر نیاز دارد. یعنی باید ۹ بازی آینده خود را از مجموع ۱۰ دیدار باقیمانده با برد پشت سر بگذارد. چون در غیر این صورت استقلال به هیچ عنوان به امتیاز ۷۵ نخواهد رسید.

اگر استقلال هشت بازی آینده خودش را هم ببرد و ۲۴ امتیاز کسب کند، حتی اگر در دو بازی دیگر مساوی کند به امتیاز ۷۴ خواهد رسید. بنابراین فرهاد مجیدی برای رسیدن به خواسته سردار آجرلو فقط باید هر ۹ بازی باقی مانده از ۱۰ دیدار پیش روی تیمش را با برد پشت سر بگذارد.

قطعاً این وضعیت تیم استقلال و فرهاد مجیدی را در فشار بیشتری قرار خواهد داد. چرا که سه بازی پیش روی استقلال مقابل تیم‌هایی مانند گل گهر سیرجان، پرسپولیس (هفته بیست و سوم) و سپاهان(هفته بیست و پنجم) از دیدارهای حساس و شش امتیازی این تیم محسوب می‌شوند که خیلی‌ها نتیجه این دیدارها را مساوی پیش بینی کرده اند.


ت ت
کدخبر: 70145 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها