اولین واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به درخواست تضمین روسیه از آمریکا درباره برجام

سخنگوی وزارت امور خارجه درخصوص اظهارات لاوروف مبنی بر این که تحریم‌های غرب علیه روسیه نباید بر مراودات روسیه و ایران تاثیر بگذارد؛ گفت: اظهارات لاوروف را در رسانه ها دیدیم و منتظر هستیم از مجاری دیپلماتیک جزییات آن را بشنویم.

اولین واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به درخواست تضمین روسیه از آمریکا درباره برجام

به گزارش مُنیبان، سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه درخصوص اظهارات لاوروف مبنی بر این که تحریم‌های غرب علیه روسیه نباید بر مراودات روسیه و ایران تاثیر بگذارد؛ گفت: اظهارات لاوروف را در رسانه ها دیدیم و منتظر هستیم از مجاری دیپلماتیک جزییات آن را بشنویم.

وی افزود: گفت‌وگوها در وین در مسیر خودش در حال پیگیری است. همکاری‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران نباید محدود و تحت تاثیر هیچ تحریمی قرار بگیرد از جمله همکاری های صلح آمیز ایران با روسیه و چین. در همین بستر این اظهارات را می‌‌فهیم. رویکرد روسیه تا به امروز برای رسیدن به توافق دسته جمعی در وین، سازنده بوده است. منتظر هستیم در وین، جزییات بیشتری را اگر دارند به ما بدهند.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین تصریح کرد: مردم ایران می‌دانند مذاکره کنندگان در وین و دولت جمهوری اسلامی ایران در راستای حداکثرسازی منافع ملت قدم برداشته و در همین راستا کارش را جلو خواهد برد.

 


ت ت
کدخبر: 70463 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها