سردار حسین اشتری:

اولویت پلیس راهور رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ها است

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: رفع نقاط حادثه خیز در اولویت است و باید هرچه سریع‌تر برای رفع این نقاط اقداماتی انجام داد.

اولویت پلیس راهور رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ها است

به گزارش منیبان؛ سردار حسین اشتری، فرمانده کل انتظامی کشور امروز در همایش ستاد نوروزی در پلیس راهور ناجا گفت: سازمان‌ها و نهاد‌های امدادی از جمله ماموران نیروی انتظامی و وزارت راه در نوروز و سایر فصل‌ها زحمات زیادی را به عهده دارند، در نوروز امسال هم ما وظیفه داریم حداکثر خدمات را به مردم ارائه دهیم.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به پیام روح بخش و تاثیرگذار رهبر معظم انقلاب برای نیروی انتظامی در هفته ناجا گفت: رهبر انقلاب، نیروی انتظامی را از ستون‌های اصلی امنیت دانسته و حتی خدمات رسانی ناجا را به مردم موثر دانستند، زیرا ناجا در دوران کرونا و سایر زمان‌ها خدمات ویژه‌ای را به مردم ارائه کرده است.

او افزود: کنترل ترددها، ارتقای فرهنگی ترافیک و رفع نقاط حادثه خیز از جمله اقداماتی است که باید برای کاهش فوتی‌ها و زخمی‌های تصادفات جاده‌ای عملیاتی کرد.

سردار اشتری تصریح کرد: توقیف خودرو و موتورسیکلت و نگهداری آن‌ها در پارکینگ، از دغدغه‌های فرماندهی انتظامی کشور است که امسال با اقدامات جهادی توانستیم چند هزار خودرو و موتورسیکلت را با هزینه بسیار کم ترخیص کنیم.

او با بیان اینکه هر استانی که بیشترین ترخیصی را داشته باشد، مورد تشویق قرار می‌گیرد، گفت: برای راحتی مردم درپی عملیاتی کردن ترخیص اینترنتی خودرو و موتورسیکلت هستیم و دستور داده ایم تا توقیف موتورسیکلت را به حداقل برسانند و در صورت تخلف تذکر بدهند، مگر اینکه تخلف حاد باشد.

فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: مطمئنا تردد‌های جاده‌ای در نوروز زیاد است و باید زیرساخت‌ها را افزایش دهیم و اگر قرار است برای متخلفان اعمال قانونی صورت گیرد، باید احترام آن شخص حفظ شود و اعمال قانون با مهربانی صورت گیرد.

او افزود: اقتدار پلیس برای کسانی است که بخواهند به حقوق مردم تجاوز کنند و قانون را زیرپا بگذارند، در این صورت اغماضی در کار نخواهد بود.

سردار اشتری در پایان از ماموران ناجا، کارکنان وزارت راه و ترابری و خانواده آنان تشکر کرد و گفت: حمایت خانواده‌ها از ماموران موجب می‌شود ماموران به راحتی و با اشتیاق بیشتری در نوروز خدمت کنند.


ت ت
کدخبر: 70690 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها