کاشت430 نهال به تعداد شهدای نواحی چهارگانه منطقه 13

شهردار منطقه 13 از کاشت 430 نهال به تعداد شهدای نواحی چهارگانه همزمان با ششمین روز از جشنواره شهید باکری و در آستانه روز شهید در محلات این منطقه خبر داد.

کاشت430 نهال به تعداد شهدای نواحی چهارگانه منطقه 13

به گزارش منیبان؛ محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه با بیان اینکه همزمان با آغاز جشنواره شهید باکری تا کنون ، کاشت نهال و توسعه فضای سبز محدوده به یاد شهدا  در دستور کار قرار گرفت و تا 25 اسفند ماه ادامه دارد، گفت :در ششمین روز از جشنواره شهید باکری و در آستانه روز شهید ، 430 نهال به تعداد شهدای نواحی چهارگانه در محدوده بوستان پیروزی و فلکه اول و دوم نیروی هوایی و....کاشته شد.

او  افزود: شهدا امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و همه ما در برابر این از خودگذشتگی مسئولیم و این اقدام به نشان قدردانی از ایثار این حماسه سازان و به یاد شهدای نواحی صورت گرفت.

شهردارمنطقه 13 یادآور شد: به مناسبت گرامیداشت روز شهید ، مراسمی  به طور نمادین، با حضور رئیس انجمن روابط عمومی ایران ، معاونان و جمعی از خانواده شهدا در بوستان پیروزی ناحیه 3 برگزار و با کاشت  نهال های توت که مزین به پلاک شهدا بود ، یاد و خاطره شهدای محلات این ناحیه گرامی داشته و به مقام شامخ شهدا ادای احترام شد.


ت ت
کدخبر: 71473 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها