زلزله باورنکردنی در بازار خودرو/ قیمت پراید شدیدا ریخت!

جدیدترین قیمت پراید در بازار دیروز (چهارشنبه 25 اسفند ماه) اعلام شد.

زلزله باورنکردنی در بازار خودرو/ قیمت پراید شدیدا ریخت!

به گزارش منیبان؛ قیمت پراید در بازار با مقایسه فناوری خودروهای جدید با قیمت کمتر در کشورهای خارجی، هنگفت شده است. قیمت پراید در بازار از سال گذشته تاکنون روند افزایشی به خود گرفته است. در روزهای اخیر قیمت پراید در بازار تغییرات تازه‌ای داشته است. دیروز  قیمت پراید کاهش داشت.

دیروز (چهارشنبه 25 اسفند ماه) قیمت پراید در بازار اعلام شد. قیمت پراید در روزهای اخیر با کمی کاهش قیمت روبرو شد؛ هر چند که واردات خودرو به کشور، آزاد شده ولی قیمت پراید چندان تغییری نکرده است.

قیمت پراید ۱۳۲ با چهار میلیون تومان کاهش قیمت به ۱۶۰ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۳۲ ارزان‌ترین خودرو سایپا است. پراید وانت قیمت بیشتری نسبت به دیگر مدل‌های خانواده پراید دارد و پراید وانت پلاس نیز از کوئیک دنده‌ای و ساینا دنده‌ای قیمت بیشتری دارد. قیمت پراید دیروز سه شنبه 25اسفند ۱۴۰۰ نوسانی یک تا پنج میلون تومانی داشت.

پراید ۱۳۱ یک میلیون تومان افزایش قیمت داشت و ۱۷۰ میلیون تومان معامله شد. پراید ۱۵۱ با پنج میلیون تومان افزایش قیمت به ۱۶۱ میلیون تومان رسید.

لازم به ذکر است که عرشه‌آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

پراید 132 ارزان‌ترین خودرو سایپا است. پراید وانت قیمت بیشتری نسبت به دیگر مدل‌های خانواده پراید دارد و پراید وانت پلاس نیز از کوئیک دنده‌ای و ساینا دنده‌ای قیمت بیشتری دارد. تیبا به عنوان جایگزین پراید روانه بازار شد و در حال حاضر مدل صندوقدار این خودرو ارزان‌ترین محصول تولیدی سایپا به شمار می‌رود.

قیمت انواع پراید را در جدول زیر ببینید.

قیمت بازار انواع خودرو پراید (اسفند ۱۴۰۰)

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)

۱۱۱ SE ۱۳۹۹ | سایپا صفر ۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰

۱۳۱ SE ۱۳۹۹ | سایپا صفر ۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰

۱۵۱ SE ۱۳۹۹ | سایپا صفر ۱۵۴,۰۰۰,۰۰۰

۱۵۱ SE ۱۴۰۰ | سایپا صفر ۱۶۲,۰۰۰,۰۰۰

۱۵۱ پلاس ۱۴۰۰ | سایپا صفر ۱۷۸,۰۰۰,۰۰۰

۱۵۱ پلاس ۱۳۹۹ | سایپا صفر ۱۶۹,۰۰۰,۰۰۰


ت ت
کدخبر: 72426 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها