برد شیرین آلومینیوم نقابل تراکتور با تعویض طلایی رحمتی

آلومینیوم در اولین بازی خود با هدایت رحمتی به یک پیروزی شیرین مقابل تراکتور دست یافت.

برد شیرین آلومینیوم نقابل تراکتور با تعویض طلایی رحمتی

به گزارش منیبان، ورزشگاه امام خمینی اراک امروز میزبان دو تیمی بود که هیچ بردی در فصل زمستان کسب نکرده و یکی چند روز و دیگری چند هفته پیش دست به تغییر سرمربی زده بود. آلومینیوم در اولین بازی خود با هدایت سیدمهدی رحمتی به دنبال کسب پیروزی در آخرین بازی سال بود؛ حریف این تیم، تراکتوری بود که با ارطغرول ساغلام در تلاش برای خروج از منقطه خطر نیاز به کسب حداکثر امتیازات در بازی‌های باقی مانده خود از جمله این بازی داشت.

آلومینیوم برای رقم زدن پایانی خوش در سال 1400 کار را بهتر از حریف شروع کرد و تیم برتر میدان در نیمه اول بود. با این وجود گلی از خط دروازه ها عبور نکرد. در نیمه دوم تراکتور بهتر کار کرد و یک پنالتی هم به دست آورد ولی نریمان جهان آن را از دست داد. قفل دروازه ها بالاخره در دقیقه هشتاد با گل آل کثیر شکست تا اراکی ها با سرمربی جدیدشان به بردی دست پیدا کنند که 4 ماه برایش انتظار کشیده بودند.

آلومینیوم با این برد 29 امتیازی شده و موقتا تا رده نهم صعود کرد. تراکتور هم 17 امتیازی ماند تا با رتبه سیزدهم راهی سال جدید شود. شیرینی برد امروز زمانی برای رحمتی بیشتر می شود که بدانید سازنده و زننده تک گل بازی در دقیقه 64 با تصمیم این مربی وارد زمین شده بودند.


ت ت
کدخبر: 72554 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها