ویژه نوروز ۱۴۰۱| نیکبخت در گفتگو با منیبان:

هرکی استقلالی باشد از موفقیت فرهاد خوشحال می‌شود/امسال رنگ جام آبی است

بازیکن سابق استقلال گفت: هر کسی استقلالی باشد از موفقیت فرهاد مجیدی در این تیم خوشحال می شود.

هرکی استقلالی باشد از موفقیت فرهاد خوشحال می‌شود/امسال رنگ جام آبی است

به گزارش منیبان؛ از همان روزهای اولی که فرهاد مجیدی کارش را در استقلال شروع کرد، علیرضا نیکبخت واحدی از حامیان اصلی فرهاد بود. نیکبخت که رفاقت صمیمانه ای هم با سرمربی استقلال دارد در طول ماههای گذشته همواره از تیم فرهاد حمایت کرده و معتقد بود او می تواند با استقلال روزهای خوبی داشته باشد. حالا تاحدودی پیش بینی بازیکن سابق و محبوب استقلال به واقعیت تبدیل شده اما خود نیکبخت هم می داند استقلال هنوز برای قهرمانی در لیگ برتر باید به تلاش خود ادامه دهد. علیرضا که در سالهای بازیگری اش در استقلال از محبوب ترین ها بود هرچند سابقه بازی در تیم رقیب را هم در کارنامه خود ثبت کرده اما در دوران بازنشستگی بارها ارادتش به استقلالی ها را نشان داده و از رفتن به پرسپولیس ابراز پشیمانی کرده است.

به مناسبت سال نو گفتگویی با یکی از خوش تیپ ترین و البته جنجالی ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران داشته ایم که در ادامه می خوانید.

*شرایط استقلال در سالی که گذشت را چطور دیدی؟

به نظر من سال 1400 برای استقلال دو نیمه متفاوت داشت. استقلال سال گذشته را خوب شروع کرد. به فینال جام حذفی رسید و از گروه سختی که در لیگ قهرمانان آسیا داشت بالا آمد اما در ادامه نتوانست کار خوب خود را کامل کند که به نظر من کارشکنی مدیریت وقت و نابه سامانی باشگاه در ناکامی ها تاثیر زیادی داشت. در آن روزها فرهاد با چنگ و دندان تیمش را نگه داشت اما در ادامه با تغییر مدیریت اتفاقات خوبی رخ داد.

استقلال در لیگ بیست و یکم روند خوبی را آغاز کرد و پس از آن آرامش و ثبات مدیریتی که در ابتدای پاییز در باشگاه ایجاد شد کادر فنی هم آرامش خودش را پیدا کرد و ثبات کادر فنی سبب شد تا آرام آرام این تیم شکل واقعی اش را پیدا کند و بردهای متوالی، همه و همه کمک کرد استقلال حالا با بیشترین امتیاز صدر جدول باشد. این تیم فقط کمی‌در ارائه بازی زیبا ضعیف است که آن هم اصلا مهم نیست. مهم نتیجه گیری است که شکر خدا در کسب نتایج موفق بوده است. از طرفی بازیکنان جوانی در این تیم هستند که شاید اگر یک مربی بزرگ بالای سر استقلال بود آنها را بازی نمی‌داد ولی باید به دل و جرات فرهاد مجیدی آفرین گفت که توانست با همین نفرات جوان بهترین امتیازات را کسب کند.

*بهترین و بدترین اتفاق سال گذشته را برای استقلال چه می دانی؟

به نظر من صدرنشینی مقتدرانه استقلال و رکورد 23 هفته نباختن واقعا ایده آل است و کار فرهاد و شاگردانش در لیگ بیست و یکم واقعا قابل ستایش است. خیلی سخت است که در لیگ پرفشار ایران یک تیم تا این اندازه ثبات خود را حفظ کند و من واقعا به فرهاد مجیدی و بازیکنان استقلال و البته مدیریت تبریک می گویم چون در موفقیت یک تیم فوتبال همه ارکان آن تاثیرگذار هستند و اگر یک فرد کارش را درست انجام ندهد تیم زمین می خورد. اتفاق بد برای استقلال هم از دست دادن قهرمانی جام حذفی بود که تلخ بود اما انشاالله امسال تلافی می شود. ضمن اینکه برای سیاوش یزدانی و مرادمند هم خیلی ناراحت شدم چون امسال در استقلال فوق العاده بودند و می توانستند در تیم ملی هم فیکس شوند اما متاسفانه نشد که در استقلال بمانند.

*از زمان شروع دوران سرمربیگری فرهاد مجیدی در استقلال همواره از حامیان او بودی و چندبار هم سر تمرین تیم رفتی.

ببینید برای یک استقلالی نام افراد اهمیتی ندارد. من شخصا دوست دارم استقلال با هر سرمربی موفق باشد.فرهاد هم از سرمایه های بزرگ باشگاه است و هوادارن هم او را خیلی دوست دارند پس چه بهتر که استقلال با یک سرمربی استقلالی موفق باشد. به نظر من هرکسی استقلالی باشد از موفقیت فرهاد با این تیم خوشحال می شود.

*فکر میکنی استقلال امسال بالاخره طلسم قهرمانی را بشکند؟

استقلال و پرسپولیس حسابشان را جدا کردند و رقابتشان بر سر قهرمانی است. قبلا گفته بودم برد دربی می تواند تاثیر زیادی در قهرمانی استقلال داشته باشد اما الان هم که بازی مساوی شد برای استقلال بد نشد اما پرسپولیس حسابی از این تساوی ضرر کرد و می توان گفت استقلال برنده مخفی دربی شد اما پرسپولیس بازی برده را با مساوی عوض کرد و دچار حواشی زیادی شد که می تواند روی ادامه کار این تیم در لیگ تاثیر بگذارد. در نهایت امیدوارم و از صمیم قلب آرزو می کنم امسال استقلال قهرمان شود.


ت ت
کدخبر: 73286 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها