این زن بی‌نوا که روزی 100 بار سکسکه می‌کند! + عکس

سکسکه های طولانی می تواند کلافه کننده باشد ولی قابل درمان است اما این زن 8 سال است که هر روز 100 سکسکه می کند و هنوز درمانی هم برای این سکسکه طولانی و عجیبش پیدا نشده است.

این زن بی‌نوا که روزی 100 بار سکسکه می‌کند! + عکس

به گزارش منیبان؛ برای اکثر مردم سکسکه دقایقی و یا در نهایت ساعتی طول می کشد اما این زن 8 سال است که سکسکه می کند.

خانم "لیزا گراواس" که سالهاست سکسکه می کند می گوید:این سکسکه از سال 2008 درست زمانی که من باردار بودم آغاز شد و از همان زمان روزانه نزدیک به 100 مرتبه سکسکه من تکرار می شود."

این زن بعد از گذشت چند روز به پزشک مراجعه کرد اما نتیجه ای حاصل نشد ولی با ادامه یافتن 2 ماهه سکسکه او به پزشک دیگری مراجعه کرد و پزشک متخصص علت را بارداری او دانست و امید داد که بعد از زایمان این مشکل برطرف خواهد شد اما بعد از به دنیا آمدن نوزاد بازهم سکسکه این زن متوقف نشد و ادامه یافت. در سال 2012 به دلیل شدت درد شکم حاصله از سکسکه های بی امان او تحت آزمایشات یک تیم پزشکی قرار گرفت و با انجام تست های دقیق همانطور که انتظار می رفت دوباره علت مشخص نشد.

زن-مبتلا-به-سکسکه

به توصیه ی اطرافیان او راه و روشهای خانگی بسیاری را برای درمان سکسکه امتحان کرد که هیچ یک کارساز نبود و حالا او بعد از گذشت حدود 8 سال همچنان دچار سکسکه است و اعضای خانواده اش هم به این وضعیت عادت کرده اند.


ت ت
کدخبر: 73530 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها