روز خاص فوتبال ایران در ورزشگاه امام رضا

تیم ملی فوتبال ایران فردا در ورزشگاهی به میدان خواهد رفت که اگر بُعد مسافت و البته حساسیت بازی‌ها و استقبال تماشاگران در آن نبود می‌توانست جایگاه همیشگی میزبانی تیم ملی ایران باشد.

روز خاص فوتبال ایران در ورزشگاه امام رضا

به گزارش منیبان، ورزشگاه زیبای امام رضا در شهر مشهد که سازه آبرومند برای فوتبال ایران محسوب می‌شود؛ ورزشگاهی که فردا پر از جمعیت خواهد بود تا ملی‌پوشان فوتبال ایران برای اولین بار در قالب یک تیم بعد از سال‌ها نفس تماشاگر را بغل گوش خود احساس کند؛ پوئنی که می‌تواند کار مارا در دیدار مقابل لبنان بیشتر از گذشته به پیش ببرد.

این استادیوم توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا  دارای جایگاه A+ در آسیا است. پیش‌از آن تنها ورزشگاه آزادی تهران دارای چنین درجه‌ای در میان استادیوم‌ها در ایران بوده‌ است. ورزشگاه امام رضا هشتمین ورزشگاه بزرگ ایران با گنجایش ۲۵ هزار نفری است که به شکل مسقف ساخته شده و فضای جالبی را برای تماشاگران خلق می‌کند. گزاف نیست اگر این استادیوم را زیباترین ورزشگاه حال حاضر ایران بدانیم که با توجه به تازه تاسیس بودن چمن آن نیز در وضعیت مطلوب قرار دارد.

باتوجه به استقبالی که از بلیط فروشی شده، با کاهش کرونا میزبانی تیم ملی می‌تواند در شرایط بهتری برگزار شود و امیدواریم بازی‌هایی که می‌دانیم ورزشگاه آزادی را پر نمی‌کند به این ورزشگاه یا ورزشگاه‌های مشابه دارای شرایط مناسب مثل ورزشگاه اختصاصی سپاهان یا گل‌گهر و فولاد منتقل شود.

همانطور که اسکوچیچ گفت همه مردم ایران باید تیم ملی را از نزدیک ببینند و میزبانی در شهرهایی غیر از پایتخت می‌تواند اتفاق خوشایندی باشد و این انگیزه را به شهرهای دیگر بدهد که استادیوم‌های خود را به سطح بین المللی برسانند.


ت ت
کدخبر: 74422 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها