بازنشر؛ فعال سیاسی اصولگرا:

رییسی به سرنوشت احمدی نژاد دچار نمی‌شود

وزیر اسبق امور خارجه در پاسخ به این سوال که آیا رییسی می تواند نظر حامیان را جلب کند تا دچار سرنوشت احمدی نژاد و برائت اصولگرایان از او نشود، بیان کرد: رییسی کاندیدا همه اصولگرایان بود.

رییسی به سرنوشت احمدی نژاد دچار نمی‌شود

منوچهر متکی، وزیر اسبق امور خارجه، درباره وعده هایی که دولت سیزدهم درباره افزایش یارانه و اشتغال در زمان انتخابات داد، به خبرنگار سیاسی منیبان گفت: دولت به صورت رسمی در این زمینه اتخاذ موضع نکرده و نکته ای را اعلام نکرده است. توانمند سازی بدنه جامعه، از بین بردن فقر مطلق و توجه به اقشار آسیب پذیر، جزو الویت های دولت است. باید ببینیم برنامه دولت چه هست، من افزایش میزان مبلغ یارانه را از دولت نشنیدم.

او در ادامه افزود: دولت در زمینه اشتغال وعده داد؛ اشتغال جزو برنامه های جدی رییسی است و در حال برنامه ریزی است. باید یک سال از هر دولتی بگذرد تا کارنامه آن قابل قبول باشد. برای اشتغال ظرفیت های  جدیدی در حال طراحی است. رهبری سال 1400 را سال  «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» عنوان کردند، موانعی که رهبری ذکر کردند در حال برداشته شدن است مانند الکترونیکی کردن مجوزها. هر شب در اخبار می شنوید که افراد دو ماه یا شش ماه هست که کفش آهنین پوشیدند و بعضا شش سال است که دنبال مجوز می گرددند اگر این موانع برداشته شود و مراکز تولیدی به لحاظ تسهیلات، تامین شوند شاهد رونق تولید خواهیم بود؛ رونق تولید یعنی اشتغال.

متکی در پاسخ به این سوال که آیا رییسی می تواند نظر حامیان را جلب کند تا دچار سرنوشت احمدی نژاد و برائت اصولگرایان از او نشود، بیان کرد: رییسی کاندیدا همه اصولگرایان بود. اصولگرایان از رییسی حمایت می کنند. این دولت را موفق می بینیم انشاالله این اتفاق نخواهد افتاد.


ت ت
کدخبر: 75037 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها