برگزاری حضوری کلاس‌ها و امتحانات سازمان نهضت سوادآموزی

سرپرست سازمان نهضت سوادآموزی اعلام کرد: کلاس‌های سوادآموزی و امتحانات سوادآموزان به صورت حضوری برگزار می‌شود.

برگزاری حضوری کلاس‌ها و امتحانات سازمان نهضت سوادآموزی

به گزارش منیبان؛ علیرضا عبدی، سرپرست سازمان نهضت سوادآموزی گفت: براساس مصوبه ستاد کرونا از تاریخ ۱۴ فروردین ماه استمرار فعالیت‌های آموزشی سال گذشته سوادآموزی اعم از برگزاری کلاسهای دوره های سوادآموزی و برگزاری امتحانات به صورت حضوری خواهد بود.

عبدی در ادامه گفت: با عنایت به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر حضوری شدن آموزش‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با توجه به مفاد (شیوه‌نامه مدیریت و راهبری ارایه خدمات سوادآموزی در سال ۱۴۰۰) ناظر بر ارائه خدمات با کیفیت به سوادآموزان، نظارت کمی و کیفی بر فعالیت‌ها و سرانجام بخشی به کلاس‌ها در موعد مقرر همزمان با بازگشایی مدارس، تمامی فعالیت‌های آموزشی سوادآموزی در قالب دوره‌ها، طرح‌ها و برنامه‌های مختلف، برگزاری کلاس‌های دوره‌های سوادآموزی و اخذ امتحانات (پایان دوره) بصورت حضوری خواهد بود.

سرپرست سازمان نهضت سوادآموزی ادامه داد: همکاران و دست اندرکاران حوزه سوادآموزی به‌ویژه گروه های بهبود کیفیت آموزشی سوادآموزی در سراسر کشور می بایست؛ ضمن برنامه ریزی برای اجرای کامل آموزش ها طبق ضوابط، تدابیر و اقدامات مؤثررا برای کیفیت حداکثری و جبران عقب ماندگی احتمالی آموزش انجام دهند.

عبدی در پایان بر استفاده از تمام ظرفیت های بومی و استانی برای رصد ، پایش  و نظارت مستمر بر فعالیت ها و آموزش های سوادآموزی تأکید کرد.


ت ت
کدخبر: 75945 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها