انواع رنگ درب ضد سرقت و کاربردهای آنها

از انواع درب‌هایی هستند که این روزها افراد زیادی از قشرهای مختلف جامعه به دنبال خرید آنها هستند.

انواع رنگ درب ضد سرقت و کاربردهای آنها

درب‌های ضد سرقت (درب ضدسرقت چیست؟) از انواع درب‌هایی هستند که این روزها افراد زیادی از قشرهای مختلف جامعه به دنبال خرید آنها هستند. در این میان انواع رنگ درب ضد سرقت در بازار ارائه شده است. در گذشته، رنگ درب‌های ضد سرقت تنوع زیادی نداشت و به این ترتیب مشتریان انتخاب‌های چندان زیادی در تعیین رنگ درب‌های ضد سرقت نداشتند. اما امروزه، انواع رنگ درب ضد سرقت برای سلیقه‌های مختلف ارائه شده است که ویژگی‌های مختلفی را دارا هستند.

در ادامه، انواع رنگ درب ضد سرقت که در سایت تخصصی فروش درب ضد سرقت دُرسی را معرفی می‌کنیم.

 

انواع رنگ های استفاده شده در روکش درب های ضدسرقت

انواع رنگ درب ضد سرقت

انواع رنگ درب ضد سرقت و مزایای آنها

در بسیاری از کاربردهای ذکر شده برای درب‌های ضد سرقت، زیبایی ظاهری نیز بسیار اهمیت دارد. از این رو، می‌توان با استفاده از انواع رنگ درب ضد سرقت، برای فراهم کردن ظاهری زیبا در ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری اقدام کرد.

دو رنگ قهوه‌ای و سفید از رایج‌ترین انواع رنگ درب ضد سرقت هستند که در بازار ارائه می‌شوند. رنگ درب‌های ضد سرقت علاوه بر فراهم کردن ظاهری زیبا و چشم‌نواز مزایای دیگری نیز دارند. از جمله اینکه ماندگاری درب‌های ضد سرقت را افزایش می‌دهند. رنگ کردن درب‌ها، از آنها در برابر انواع ضربه و خش محافظت می‌کند.

از آنجایی که درب‌ها در خروجی ساختمان‌ها قرار می‌گیرند، همواره در معرض تابش نور خورشید، گرد و خاک و رطوبت هستند. استفاده از انواع رنگ درب ضد سرقت می‌تواند استهلاک این درب‌ها را به طور قابل توجهی به تاخیر بیندازد. به عنوان مثال درب ضد سرقت روکش راش، که روکشی از جنس چوب درخت راش دارد، ممکن است دچار خوردگی شده و یا به دلیل رطوبت موجود در هوا در مناطق مختلف آب و هوایی از بین برود. همچنین، درب ضد سرقت روکش فلز نیز در صورت وجود نم و رطوبت بالا، می‌تواند دچار زنگ زدگی شود. از این رو، استفاده از رنگ درب‌های ضد سرقت، بازدهی این درب‌ها را افزایش داده و طول عمر آنها را بیشتر می‌کند.

 

استفاده از رنگ قهوه‌ای و رنگ سفید در رنگ آمیزی درب‌های ضد سرقت

از رایج‌ترین انواع رنگ درب ضد سرقت، رنگ‌های قهوه‌ای و سفید هستند. در بازار درب‌های ضد سرقت می‌توان مشاهده کرد که اغلب این نوع درب‌ها، در دو رنگ سفید و قهوه‌ای ارائه می‌شوند. البته رنگ قهوه‌ای می‌تواند شامل طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها باشد. از این رو همواره تنوع دلخواه مشتری در نظر گرفته می‌شود. طیف تیره رنگ‌ها مانند رنگ قهوه‌ای مناسب برای مکان‌های پررفت و آمد و شلوغ می‌باشد. چرا که این نوع رنگ‌ها می‌توانند گرد و غبار و آلودگی ناشی از آنها را از چشم مخاطبان دور نگه دارند. از طرف دیگر رنگ سفید نیز برای درب‌های داخلی ساختمان‌ها مناسب است. می‌توان برای طراحی و حفظ زیبایی محیط داخلی از رنگ سفید در درب‌های ضد سرقت استفاده کرد.

 

رنگ قهوه ای و سفید برای درب ضدسرقت

کاربرد درب‌های ضد سرقت و ویژگی‌های آنها

درب‌های ضد سرقت از مواد بسیار با کیفیت جهت بالا بردن امنیت ساخته شده‌اند. در طراحی این درب‌ها از تکنولوژی بالا برای جلوگیری از سرقت و یا هر گونه نفوذ استفاده شده است. از این درب‌ها می‌توان در مکان‌های مختلفی اعم از ساختمان‌های مسکونی و یا ساختمان‌های تجاری استفاده کرد. همچنین به دلیل ویژگی ضد سرقت انواع این درب‌ها و فراهم کردن امنیت بالا، آنها را در شرکت‌ها و ادارات نیز نصب کرده و به کار می‌برند. درب‌های ضد سرقت در انواع مختلف ساخته شده و به فروش می‌رسند. درب ضد سرقت روکش راش، درب ضد سرقت روکش فلز، درب ضد سرقت روکش ضد خش و درب ضد سرقت pvc از انواع این درب‌ها هستند که در سایت تخصصی فروش درب ضد سرقت دُرسی قابل مشاهده هستند. شما می‌توانید برای خرید هر کدام از انواع درب‌ ضد سرقت با قیمت مناسب و ارزان به سایت درسی مراجعه کرده و نسبت به انتخاب و خرید محصول مورد نظر اقدام کنید.


ت ت
کدخبر: 77535 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها