امید استقلالی ها به ستاره مورد علاقه فرهاد مجیدی!

علیرضا رضایی دروازه بان جوان استقلال بعد از 18 بازی در لیگ برتر، روز دوشنبه برابر شهرخودرو برای استقلال به میدان خواهد رفت.

امید استقلالی ها به ستاره مورد علاقه فرهاد مجیدی!

به گزارش منیبان، علیرضا رضایی جوان که در لیگ بیست و یکم از پیکان راهی استقلال شد یکی از پدیده های تیم مجیدی در هفته های ابتدایی لیگ برتر بود و او توانست با عملکردش سید حسین حسینی را نیمکت نشین و رشید مظاهری را سکو نشین کند. در نهایت مظاهری در نیم فصل از استقلال جدا شد و به سپاهان رفت. رضایی بعد از  تساوی یک - یک فجر سپاسی و استقلال در هفته چهارم که حسینی دروازه بان اول استقلال بود، در سه بازی هفته پنجم، ششم و هفتم مقابل نساجی، گل گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان به انتخاب اول فرهاد مجیدی تبدیل شد اما رضایی بعد از دریافت گل برابر صنعت نفت در هفته هفتم آن هم در آستانه دربی نیمکت نشین شد و بعد از آن حسینی در 18بازی برای استقلال در لیگ برتر درون دروازه ایستاد و حالا رضایی با 4 اخطاره شدن حسینی این فرصت را دارد تا بار دیگر در لیگ برتر برای استقلال به میدان برود و بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که رضایی در سه بازی جام حذفی برابر نود ارومیه، پیکان و نساجی درون دروازه ایستاد اما آبی ها در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ضربات پنالتی نتیجه را به نساجی واگذار کردند. رضایی در ضربات پنالتی عملکرد مناسبی نداشت و حتی مورد انتقاد هواداران گرفت و حتی خود مجیدی زیر بار فشار انتقادها رفت که چرا سید حسین حسینی را درون دروازه نگذاشته است.

حالا رضایی امیدوار است بعد 161 روز، حضورش درون دروازه استقلال بعد از شکست برابر نساجی در جام حذفی و ضربات پنالتی و سه تساوی متوالی آبی ها برابر پرسپولیس، پیکان و سپاهان در لیگ برتر با پیروزی آبی ها همراه باشد و استقلال صدر نشین لیگ برتر که با چهار امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد دیگر امتیاز از دست ندهد و به سمت قهرمانی برود. استقلال پس از بازی با شهرخودرو در تهران، باید در اهواز به مصاف فولاد برود، سپس در تهران میزبان آلومینیوم اراک ، یکی از فینالیستهای جام حذفی است، یک هفته مانده به پایان لیگ برتر به مصاف مس در رفسنجان می رود و بعد در هفته پایانی در تهران، میزبان نفت مسجدسلیمان است.


ت ت
کدخبر: 81778 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها