سکته قلبی راننده پژو علت ترافیک سنگین در بزرگراه چمران

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب ترافیک سنگین در بزرگراه چمران را سکته قلبی راننده خودرو پژو به هنگام رانندگی اعلام کرد.

سکته قلبی راننده پژو علت ترافیک سنگین در بزرگراه چمران

به گزارش منیبان؛ سرهنگ علی اصغر شریفی، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب در این باره گفت: ساعت هفت امروز در مسیر بزرگراه چمران قبل از همت راننده یک دستگاه پژو که در حال رانندگی بود دچار سکته قلبی شد و پس از آنکه کنترل وسیله نقلیه از دست وی خارج می شود با جداول کناری راه برخورد و متوقف  می شود.

او ادامه داد: بی درنگ پس از دریافت این خبر از طریق سامانه ۱۱۰، تیم کارشناسی منطقه ۲۳ پلیس راهور فاتب در محل حاضر و پس از ایمن سازی محل حادثه، نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند .

سرهنگ شریفی تاکید کرد: راننده قبل از سکته قلبی سعی در متوقف کردن وسیله و هدایت خودرو به کنار راه داشته  که موفق به این کار شد و برخوردی با خودروهای دیگر نداشت که با حضور به موقع تیم های اورژانس اقدامات پزشکی مناسب بر روی این فرد انجام شد.

او از رانندگان خواست با مشاهده هر خودرویی که در مسیر مقابل آنها قرار دارد و یا ناگهان تغیر مسیر می دهد و یا واژگون می شود ، خونسردی خود را حفظ کرده و از سرعت خود بکاهند .


ت ت
کدخبر: 81852 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها