دلار طوفان به پا کرد/ بازار ارز بهم ریخت

از نظر تحلیلگران ارزی رشد دلار هرات و نرخ حواله درهم انتظارات معامه گران را صعودی کرده و باعث تقویت دلار در تهران شده است.

دلار طوفان به پا کرد/ بازار ارز بهم ریخت

به گزارش منیبان؛ قیمت دلار در دومین روز هفته جاری کولاک کرد . اسکناس آمریکایی در ساعات ابتدایی معاملات نقدی دیروز تمام افت قیمت روز گذشته را جبران کرد و با 140 تومان افزایش توانست بار دیگر به نیمه کانال 28 هزار تومان سرک بکشد. نرخ دلار در نیمه معاملات نقدی دیروز به 28 هزار و 520 تومان رسید. 

پشتیبانی دلار هرات و درهم از بازار ارز تهران 

در بازار سلیمانیه هم قیمت دلار دیروز اندکی رشد را تجربه کرد و به 28 هزار و 670 تومان رسید که نسبت به دیروز تقریبا 40 تومان نوسان صعودی را نشان می دهد. 

اما در بازار هرات قیمت دلار رشد قابل توجه ای داشت. نرخ ارز در این بازار دیروز تقریبا 200 تومان بر ارزش خود افزود و وارد کانال 28 هزار تومان شد . قیمت دلار هرات دیروز 28 هزار و 100 تومان بود. 

نرخ حواله درهم نیز دیروز افزایش را تجربه کرد و به 7 هزار و 870 تومان رسید. نرخ برابری درهم به دلار نیز در یک قدمی کانال 29 هزار تومان ایستاده است. از نظر تحلیلگران ارزی رشد دلار هرات و نرخ حواله درهم انتظارات معامه گران را صعودی کرده و باعث تقویت دلار در تهران شده است. 

منبع: اقتصاد نیوز


ت ت
کدخبر: 82302 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها