نیکزاد در پاسخ به منیبان:

کاندیدا ریاست مجلس نمی‌شوم/ رئیس مجلس رأی بالایی دارد

نیکزاد گفت: من برای ریاست مجلس کاندیدا نمی‌شوم‌ برای نایب‌رئیسی کاندیدا می‌شوم.

کاندیدا ریاست مجلس نمی‌شوم/ رئیس مجلس رأی بالایی دارد

علی نیکزاد در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر کاندیدا ریاست مجلس هستید یا انصراف دادید، گفت: انتخابات مجلس سوم خرداد در فراکسیون و چهارم خرداد هم در صحن برگزار می شود. هیئت رئیسه هم 12 نفر است و یک رئیس و دو نوّاب دارد دبیرها هستند و کارپردازها. آن روز هر کسی کاندیدا شد مشخص می‌شود.

وی در واکنش به اینکه در حال حاضر شما کاندیدا ریاست مجلس هستید، افزود: از الان که نمی‌گویند هستیم یا نیستیم. 

نیکزاد در پاسخ به اینکه برخی نمایندگان می‌گویند از پیش رئیس مجلس مشخص شده، نظر شما در این مورد چیست؟ آیا رئیس مجلس از بیرون انتخاب می‌شود؟، گفت: نباید به این صورت بگویند، کاندیداها مشخص می‌شوند. من برای ریاست مجلس کاندیدا نمی‌شوم‌ برای نایب‌رئیسی کاندیدا می‌شوم. 

وی در پاسخ به اینکه برخی نمایندگان می‌گویند رئیس مجلس از بیرون انتخاب می‌شود؟ خاطرنشان کرد: مجلس 286 نفر است، یک نفر از همکاران ما به رحمت خدا رفته، تعدادی هم مسئولیت گرفته‌اند، طبق قانون اساسی هر نماینده‌ای مستقلاً رأی دارد، بینش دارد. این حرف نوعی توهین به مجلس است.

نیکزاد در پایان یادآور شد: اعتقاد ما این است که رئیس مجلس رأی بالایی بیاورد و بقیه دوستان هم می‌آیند و کاندیدا می‌شوند لذا این موضوع که می‌گویند از بیرون، رئیس مجلس انتخاب می‌شود، حرف درستی نیست.


ت ت
کدخبر: 82828 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها