لطف بزرگ پرسپولیس و گل محمدی به نوید کیا

بعد از ناکامی سپاهان در آسیا فشار زیادی روی محرم نویدکیا وجود داشت به طوری که حتی بحث استعفای او در تمام اصفهان بر سر زبان ها افتاد.

لطف بزرگ پرسپولیس و گل محمدی به نوید کیا

 به گزارش منیبان، سپاهان مقابل پرسپولیس بازی خوبی انجام داد و به شهادت همه کارشناسان و حتی تعدادی از پرسپولیسی‌ها مستحق پیروزی بود. آنها توانستند انتقام شکست یک بر صفر در دور رفت را هم بگیرند و حالا برای کسب عنوان نایب قهرمانی هم امیدوار شده اند. البته پیش از این بازی شنیده می شد خود محرم نویدکیا تصمیم به رفتن گرفته اما حالا پرسپولیس به نوعی سپاهان را هم زنده کرد و شاید اگر این تیم پرطرفدار اصفهانی نایب قهرمان لیگ شود، محرم فصل آینده هم ماندگار شود.

از طرفی پرسپولیس که در جام حذفی به آلومینیوم اراک باخته بود، حالا ناکامی در لیگ برتر را هم تجربه می کند و چه بسا عنوان نایب قهرمانی را هم از دست بدهد. نکته دیگر اینکه هواداران پرسپولیس هیچ امیدی به آینده کادر فنی فعلی تیمشان ندارند و تقریبا اکثر آنها خواستار حضور یک مربی بزرگ خارجی روی نیمکت پرسپولیس هستند. در چنین شرایطی باید دید تکلیف گل محمدی چه می شود اما اوضاع سپاهان با پیروزی مقابل پرسپولیس به مراتب بهتر شده و به جرأت می‌توان گفت بار سنگینی از روی شانه های محرم نویدکیا برداشته شد .


ت ت
کدخبر: 83459 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها