رمزگشایی از حمله شبانه فرهاد مجیدی به میثاقی!

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در کنفرانس مطبوعاتی گفت هیچ بایدی وجود ندارد که بازیکنان ما به یک برنامه تلویزیونی بروند.

رمزگشایی از حمله شبانه فرهاد مجیدی به میثاقی!

به گزارش منیبان؛ منظور فرهاد مجیدی از یک برنامه تلویزیونی برنامه فوتبال برتر بود که در هفته گذشته حسابی پرسرو صدا شد. فرهاد گفته بود من شاگرد حجازی هستم و بایدی در مورد حضور بازیکنان استقلال در یک برنامه تلویزیونی وجود ندارد. طبق شنیده‌های ما مسئولان این برنامه می‌خواستند خود مجیدی و دو بازیکن استقلال را دعوت کنند اما چون فرهاد از قبل به بازیکنانش گفته بود تا آخر فصل به هیچ کدام از برنامه‌های تلویزیونی نروید، با حضور بازیکنان در برنامه فوتبال برتر هم مخالفت کرد که البته مسئولان این برنامه آرش برهانی و رضا عنایتی را دعوت کردند و منصوریان و رحمتی را هم روی خط آوردند.

در روزهای گذشته مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال هم علیه محمدرضا احمدی جبهه گرفت و خلاصه کار به جایی کشید که بخشی از هواداران استقلال علیه فوتبال برتر، میثاقی و احمدی جبهه گرفتند و مجیدی هم گفت بایدی وجود ندارد که بازیکنان استقلال به این برنامه بروند. گویا تماس‌های زیادی هم با دو بازیکن استقلال صورت گرفته بود که به این برنامه بروند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

جازی هستم و بایدی در مورد حضور بازیکنان استقلال در یک برنامه تلویزیونی وجود ندارد. طبق شنیده‌های ما مسئولان این برنامه می‌خواستند خود مجیدی و دو بازیکن استقلال را دعوت کنند اما چون فرهاد از قبل به بازیکنانش گفته بود تا آخر فصل به هیچ کدام از برنامه‌های تلویزیونی نروید، با حضور بازیکنان در برنامه فوتبال برتر هم مخالفت کرد که البته مسئولان این برنامه آرش برهانی و رضا عنایتی را دعوت کردند و منصوریان و رحمتی را هم روی خط آوردند.

در روزهای گذشته مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال هم علیه محمد رضا احمدی جبهه گرفت و خلاصه کار به جایی کشید که بخشی از هواداران استقلال علیه فوتبال برتر، محمدحسین میثاقی و احمدی جبهه گرفتند و مجیدی هم گفت بایدی وجود ندارد که بازیکنان استقلال به این برنامه بروند. گویا تماس‌های زیادی هم با دو بازیکن استقلال صورت گرفته بود که به این برنامه بروند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.


ت ت
کدخبر: 84570 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها