انتقاد از نوید محمدزاده و فرشته حسینی: به حاشیه‌سازی‌های مبتذل دست می‌زنند

روزنامه کیهان نوشت: در این دوره از جشنواره فیلم کن نیز شاهد تکرار حضور بی‌ثمر و منفعل مدیران سینمایی هستیم.

انتقاد از نوید محمدزاده و فرشته حسینی: به حاشیه‌سازی‌های مبتذل دست می‌زنند

به گزارش منیبان، روزنامه کیهان نوشت: با این که جشنواره فیلم کن، همواره رویکردی ایران‌ستیزانه داشته اما مدیران سینمایی ما به جای اعتراض و اتخاذ سیاستی هوشمندانه در مواجهه با این جشنواره، با حضور منفعل و توریست‌مآبانه خودشان، موجب رسمیت بخشیدن به این جشنواره از سوی جمهوری اسلامی ایران شده‌اند!

به جــای فیلم‌ها، این حضور پرحاشـیه بازیگران در جشـنواره کن اســت که بحث‌برانگیز شده است. متأسفانه برخی از بازیگرها که ادعای روشنفکری هم دارند، با پوششی غیرمتعارف و خلاف شأن بانوی ایرانی بر فرش قرمز کن حضور یافتند.

حتی پوشش یکی از این بازیگرها، از شــدت مضحک بودن سوژه طنز در فضای مجازی شده است! ضمن این که رفتار یک بازیگر پرهیاهو و همسرش در حاشیه این جشنواره، با انتقادات بســیاری از سوی هنرمندان و اهالی فرهنگ در ایران مواجه شده است. رفتاری که با حجب و حیای انسان ایرانی در تضاد است.

متأسـفانه افرادی که طی ســال‌های اخیر به عنوان هنرمند و سـلبریتی به نمایندگی از ســینمای ایران روی فرش قرمز و در مراسم و محافل جشنواره کن حضور می‌یابند، به جای جان بخشــیدن به فرهنگ سرزمین مادری خودشان، به حاشیه‌سازی‌های مبتذل دست می‌زنند.


ت ت
کدخبر: 86210 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها