یار غار فرهاد در پرسپولیس!

در حالی که هنوز مشخص نیست یحیی گل محمدی می خواهد با دستیاران فعلی اش به کار ادامه دهد یا نه، شایعاتی پیرامون پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به گابریله پین شنیده می شد که این شایعات تکذیب شده است.

یار غار فرهاد در پرسپولیس!

به گزارش منیبان، در روزهایی که گفته می شود داوود فنایی از حضور در پرسپولیس و ادامه کار با یحیی گل محمدی انصراف داده و حمید مطهری نیز در سودای نشستن بر روی نیمکت سرمربیگری تیم نساجی است، شایعاتی پیرامون پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به گابریل پین، دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی شنیده می شد که یک منبع آگاه با تکذیب این شایعه به طرفداری گفت: صبح امروز ما هم در فضای مجازی شنیدیم باشگاه پرسپولیس به جذب پین ابراز علاقه کرده تا هم خط دفاع خود را ترمیم کند و هم یک مهره قابل اتکا را از اردوی رقیب به خدمت بگیرد. حتی شایعه شد مذاکره غیر رسمی با پین انجام شده تا دستیار یحیی گل‌محمدی شود و به احتمال فراوان سه‌شنبه قرار ملاقاتی به همین منظور شکل می‌گیرد و بحث اصلی هم راجع به پیشنهاد مالی سرخ‌ها به مربی ایتالیایی خواهد بود. حتی گفتند به جز پرسپولیس، سپاهان هم برای جذب پین چراغ سبز نشان داده و می‌خواهد به هر ترتیبی که شده، او را با عنوان دستیار نویدکیا به اصفهان ببرد اما تا جایی که من اطلاع دارم ملاقات فردا در مورد گابریله پین نیست و قرار است یک دستیار ایتالیایی دیگر که اتفاقا مربی بسیار مشهوری در فوتبال ایتالیا است به پرسپولیس وصل شود.

به گفته این شخص یکی از گزینه های تقویت کادرفنی پرسپولیس جذب یک دستیار ایتالیایی کنار سرمربی ایرانی این تیم است و در همین راستا قرار است با یک مربی سرشناس ایتالیایی که سابقه همکاری با مربیان تراز اول دنیا را دارد، مذاکره شود.


ت ت
کدخبر: 88036 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها