پشت پرده خبر لغو بازی ایران وو اروگوئه

در حالی که فدراسیون فوتبال اروگو ئه اعلام کرده است دیدار دوستانه با ایران در اتریش نهایی شده است فدراسیون فوتبال هم چنان تاکید دارد اعلام کند این بازی نهایی نشده است.

پشت پرده خبر لغو بازی ایران وو اروگوئه

فدراسیون فوتبال اروگو ئه دراین باره اعلام کرده است در روزهای ابتدایی مهر ماه سفری به اتریش خواهد داشت تا با تیم‌های ایران و قطر بازی کند. این تیم در جام جهانی با یک تیم آسیایی همگروه است اما در ایران مدام اینطور می‌گویند که بازی با اروگوئه نهایی نشده است.

در تازه ترین اظهار نظر محمد جماعت مدیر رسانه ای تیم ملی اعلام کرده است که بازی در برابر اروگو ئه نهایی نشده است. اما ماجرا چیست که فدراسیونی‌ها مدام می‌گویند بازی با اروگو ئه نهایی نشده است؟

با توجه به لغو دیدار دوستانه ایران با کانادا با وجود قراردادی که منعقد شده بود این بار فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته خبری از برگزاری بازی‌های دوستانه را به صورت رسمی اعلام نکند تا در صورت لغو شدن بازی مورد نقد قرار نگیرد. در حالی که بازی با اروگو ئه قطعی شده است و به نظر می‌رسد تیم ملی در بازی دوم دراتریش به مصاف قطر می‌رود. البته ممکن است این قرارداد در روزهای آتی بسته شود اما بازی نهایی شده است.


ت ت
کدخبر: 95504 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها