کشف میلیاردی تجهیزات پزشکی

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی از دستگیری 2 سارق تجهیزات پزشکی و کشف 5 میلیادری تجهیزات پزشکی خبر داد.

کشف میلیاردی تجهیزات پزشکی

به گزارش منیبان؛ سرهنگ کارآگاه هوشنگ کاکاوندی، رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی گفت: سال گذشته پرونده ای با موضوع سرقت اماکن تجاری در کلانتری 130 نازی آباد تشکیل و با دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی ارجاع شد.

او با بیان اینکه شاکی اظهار کرد، سارق یا سارقان یک دستگاه لیزر و میکرودرم و برخی لوازم دیگر از مطبش به ارزش 5 میلیارد ریال سرقت کرده اند، ادامه داد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و  تیمی از کارآگاهان پایگاه هفتم مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی ابراز کرد: در تحقیقات میدانی  تصویر واضحی از یکی از سارقان به دست آمد و در نهایت  مخفیگاه وی در شهرک مسعودیه شناسایی و با هماهنگی و اخذ دستور قضائی متهم در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه کاکاوندی افزود: با انتقال متهم به پایگاه هفتم این پلیس و مواجهه با ادله های جمع آوری شده به بزه انتسابی اعتراف و اذعان کرد، با همدستی فردی به اسم جلیل سرقت را انجام داده است  و اموال مسروقه در اختیار همدستش می باشد. 

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی در پایان با بیان اینکه کارآگاهان در گام بعدی مخفیگاه متهم متواری  را در شهرک ولیعصر(عج) شناسایی و با هماهنگی های قضائی وی را نیز در مخفیگاهش  دستگیر کردند، اضافه کرد:  در بازرسی از مخفیگاه وی اموال مسروقه کشف و متهم به همراه اموال مکشوفه  به این پایگاه انتقال یافت.

او در پایان خاطر نشان کرد: متهمان با قرار تأمین مناسب برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف سرقت های احتمالی دیگر در اختیار این پایگاه قرار دارند.


ت ت
کدخبر: 10091 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها