این مردان فقط به دنبال رابطه با شما هستند

برای فهم نشانه‌های مردی که شما را برای رابطه می‌خواهد باید به یک سری رفتارها و گفته‌ها توسط مرد توجه کرد.

این مردان فقط به دنبال رابطه با شما هستند

به گزارش منیبان؛ از آنجا که در برخی از رابطه‌های مشترک بخصوص روابطی که تازه ایجاد شده‌اند و دو نفر در مرحله آشنایی با یکدیگر هستند خواه ناخواه توسط برخی مردان این نشانه‌ها بروز می‌کنند.

نشانه های مردان هوس باز در رابطه عاطفی

بهتر است بانوانی که در رابطه با جنس مخالف هستند چه رابطه‌ای که به تازگی شکل گرفته و چه رابطه‌ای بلندمدت که مدت زیادی است ایجاد شده به نشانه‌هایی که در ادامه ذکر می‌شود، دقت کنید.

لمس کردن زیاد بدنتان در هر موقعیتی

اگر پسر همیشه به دنبال هر فرصتی برای لمس کردن شما حتی در مکان های نامناسب است ، این رفتار را به‌عنوان نشانه در نظر بگیرید. ممکن است زیبا به‌نظر برسد وقتی او می گوید: من نمی توانم دستم را از تو دور کنم. اما در بسیاری مواقع این جمله یک فریب بزرگ برای بازی با احساسات زن است. به یاد داشته باشید مردانی که در مورد شما جدی باشند، نیاز عاطفی را در اولویت رابطه قرار می‌دهند. 

ادغام تمام مکالمات با موضوعات جنسی از نشانه های مردان هوس باز در رابطه عاطفی

اگر غالب مکالمات شما اطراف موضوع رابطه جنسی است، مطمئن باشید که این تنها چیزی است که او وقتی به شما می‌رسد به آن فکر می‌کند . یک بار سعی کنید مکالمه‌ای درباره موضوع غیر جنسی با او داشته باشید، اگر به‌طور ناباورانه‌ای متوجه شدید که صحبتتان به سمت مسائل جنسی منحرف شد، بدانید که تنها چیزی که در مورد شما برایش مهم است بدنتان است نه افکارتان.

بی‌علاقگی نسبت به زندگی شخصیتان

اگر در مواقع مشکلات و دشواری‌های زندگی، نیاز به همدلی و حمایت فرد داشته اما او توجهی نکرده و نسبت به دغدغه شما بی‌حوصله است، احتمالا در انتخاب خود اشتباه کرده‌اید. زیرا پسری که دوستتان داشته باشد، می‌خواهد درباره زندگی شخصی شما اطلاعات بیشتری کسب کند تا بتواند خود واقعی‌تان را بشناسد.

عدم ملاقات با دوستانش

اگر پسر نمی‌خواهد شما با دوستانش ملاقات کنید، احتمالا به این دلیل است که آن‌ها اصلا از وجود شما خبر ندارند و دوست پسرتان ترجیح می‌دهد که با خبر نشوند. این موضوع ممکن است یکی از نشانه‌های خیانت او به شما باشد زیرا چنین پسرانی دوست ندارند با شما دیده شوند که مبادا لو بروند.

سعی کنید از او بخواهید که شما را در جمع دوستان و آشنایانش ببرد و با وجود بهانه‌هایی که احتمالا برای دور نگه داشتن شما از آن‌ها ارائه می‌دهد، برای این موضوع پافشاری کنید.

عدم تلاش برای حفظ رابطه

روابط دارای فراز و نشیب‌هایی است و هر دو نفر باید برای حفظ رابطه تلاش کنند. بدانید که شما نباید تنها کسی باشید که همه کارها را برای خوشبخت نگه داشتن او انجام می‌دهد. او نیز باید برای حل مسائل رابطه‌تان تلاش کرده و به خوشحالی و خوشبختی شما اهمیت بدهد. اگر چنین تلاش هایی ار از او نمی‌بینید و مجبور هستید که به تنهایی رابطه‌تان را اداره کنید. به این دلیل است که او نمی‌خواهد بیشتر از زمانی که برای رابطه جنسی با شما در نظر گرفته برای رابطه‌تان هزینه‌ای بکند. 

غیرتی شدن بی‌منطق و اغراق‌آمیز از نشانه های مردان هوس باز در رابطه عاطفی

مردی که به شریک خود و آرامش روح و روانش اهمیت نمی‌دهد به بهانه‌های مختلف زن را از هرچیزی مثل رفتن به مهمانی‌های خانوادگی محروم می‌کند. مشخص است که چنین مردی به شریک خود اعتماد نداشته و ریشه‌های شکاکیت را در خود دارد. تنها در مواقعی با شریک خود خوب است که قصد رابطه با او را دارد.


ت ت
کدخبر: 100961 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها