سندالزامات تدوین برنامه چهارم مدیریت شهری روی میز شورا

آخوندی درباره آغاز برنامه تدوین برنامه چهارم شهر تهران می گوید: گرچه برای برنامه چهارم مدیریت شهری تهران نیازمند مشورت اساتید و برخی مراکز خارج از شهرداری هستیم اما معتقدیم توان نگارش برنامه چهارم در مجموعه شهرداری تهران وجود دارد.

به گزارش منیبان، سندالزامات تدوین برنامه چهارم مدیریت شهری شهرداری تهران امروز در صحن شورا بررسی می شود .در این سند تاکید شده شهرداری گزارش عملکرد برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران را به همراه مواد و احکام محقق نشده برنامه پنجساله دوم و سوم ارائه کند.

 همچنین به شهرداری مهلت داده شده تا پایان مهرماه لایحه برنامه چهارم  راتهیه و به شورای شهر ارائه کند. در بخش اولویت ها و محورهای اساسی برنامه چهارم مدیریت شهری به ۱۹ سیاست و راهبرد اشاره شده است . نخست کاهش ترافیک و مطلوبیت بخشی به حمل و نقل عمومی با رویکرد کاهش آلودگی هوا و بهره گیری از حمل و نقل پاک و انسان محو. 

سندالزامات تدوین برنامه چهارم مدیریت شهری شهرداری تهران فردا در صحن شورا بررسی می شود .در این سند تاکید شده شهرداری گزارش عملکرد برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران را به همراه مواد و احکام محقق نشده برنامه پنجساله دوم و سوم ارائه کند.

ت ت
کدخبر: 102965 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها