اعمال محدودیت ترافیکی ویژه اربعین در محورهای مواصلاتی

به منظور افزایش ایمنی و تسهیل تردد وسایل نقلیه در اربعین حسینی ، محدودیت‌ و ممنوعیت تردد در محور‌های منتهی به پایانه‌های مرزی و همچنین محور‌های پرتردد خوزستان اجرا می‌شود.

اعمال محدودیت ترافیکی ویژه اربعین در محورهای مواصلاتی

به گزارش منیبان؛ رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به اجرای طرح ترافیک در محورهای استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری گفت: تردد همه کامیون‌ها و تریلر‌ها از ساعت ۷ صبح روز جمعه یازدهم شهریور تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۳۱ شهریور در جاده اهواز -خرمشهر و بالعکس ممنوع است و خودرو‌هایی که قصد رفتن به خرمشهر را دارند می‌توانند از مسیر اهواز- آبادان- خرمشهر و بالعکس عکس تردد کنند .

اعمال محدودیت ترافیکی ویژه اربعین در محورهای مواصلاتی

سرهنگ رضا دولتشاهی افزود : همچنین تردد همه اتوبوس‌ها از ساعت ۷ صبح روز سه شنبه پانزدهم شهریور تا ساعت ۷ صبح روز جمعه اول مهرماه در محور هفتکل- باغملک-ایذه -دهدز -شهرکرد و بالعکس ممنوع بوده و مسیر اهواز -اندیمشک- خرم آباد- الیگودرز -اصفهان- شهرکرد و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

او گفت: همچنین تردد همه خودرو‌های ترانزیت و کامیون‌های حامل بار‌های صادراتی و وارداتی از ساعت ۷ صبح روز سه شنبه پانزدهم شهریور تا ۷ صبح روز جمعه اول مهرماه در محور‌های منتهی به مرز‌های درگیر طرح اربعین برابر مصوبه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی ممنوع است .


ت ت
کدخبر: 107423 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها