تهیه بانک اطلاعات دست‌فروشان مترو/ ۲ میلیون سفر روزانه مترویی

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری به تهیه بانک اطلاعاتی در خصوص دست‌فروشان اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم ساماندهی و دست‌ فروشان مترو را به سمت شغل و خوداشتغالی هدایت کنیم.

تهیه بانک اطلاعات دست‌فروشان مترو/ ۲ میلیون سفر روزانه مترویی

به گزارش مُنیبان؛ سفرهای استانی در تهران را داشته است گفت: انتخاب مترو به‌خاطر داشتن ۵ مؤلفه بود. اول اینکه در شهر تهران دیدار انجام شود. دوم فراوانی خدمت به مردم و مراجعه‌های مردمی در آن؛ با توجه به اینکه هر روز یک میلیون ۵۰۰ تا دو میلیون سفر در این شهر زیرزمینی انجام می‌شود. سوم مدیران جهادی، انقلابی، جوان، پرانرژی، پیگیر و دلسوز نظام و انقلاب در آن مشغول باشند. چهارم در این فرصت کم بازدید، ثمره خوبی برای مردم و کارکنان زحمتکش مترو داشته باشد و پنجم اینکه این بازدید یک شروعی برای سایر دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های دیگر دولت باشد.

احمد صالحی افزود: دولت مردمی فقط عنوانش مردمی نیست باید کارآمدی، میدانی بودنش، رصد، پایش، نظارت و همه چیز آن مردمی باشد. ما دولتی داریم که رئیس‌جمهور آن مردمی است و تمام زمان خود را در کنار مردم و با مردم می‌گذراند.

صالحی با اشاره به اینکه مترو بیشترین تردد روزانه و مراجعه مردم را در میان تمام وزارتخانه‌های تهران دارد گفت: مدیر خوب و جهادی برای این شرکت منصوب شده که برای ایشان و تیم مدیریتی‌شان، آرزوی دوام توفیقات داریم.

وی با بیان اینکه از خدمات مترو اقشار مختلف با افکار و اعتقادات گوناگون استفاده می‌کنند افزود: نگاه خدمتی این مجموعه باید نگاه جامع توأم باکرامت انسانی و از زاویه اسلامی باشد. هنر ما این است وقتی که نوای دل‌انگیز صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع) را برای مسافران پخش می‌کنیم یا شعار، حدیث یا روایتی را منتشر می‌کنیم؛ آن‌چنان به زیبایی و هنرمندانه روایت شود که همگان را مجذوب خود کند.

وی با تأکید بر حمایت دولت از متروی تهران گفت: تلاش می‌شود تا راهکارهایی برای گره‌گشایی و رفع مشکلات این ناوگان عظیم در نظر گرفته شود تا خدمات‌رسانی در آن به مردم بهتر از قبل ادامه یابد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری در ادامه به لزوم نظارت دقیق بر عملکرد مدیران اشاره و خاطرنشان کرد: پیگیر درخواست‌های مردمی و شکایاتی که مسافران از مشکلات مترو داشتند هستیم.


ت ت
کدخبر: 107957 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها