شش استایل پوشیده و خاص برای مهمانی

یکی از موضوعات چالش برانگیز برای خانم ها در رفتن به مهمانی، انتخاب لباس است. گاهی اوقات در حالی که کمد لباس های ما پر از لباس است اما هنوز نمی توانیم انتخاب خوبی برای رفتن به یک مهمانی داشته باشیم.

شش استایل پوشیده و خاص برای مهمانی

اما برای رفتن به مهمانی نیاز به خرید لباس جدید نیست و شما نیاز دارید تا به خوبی بتوانید آنها را با هم به خوبی ست کنید. در ادامه به چند استایل خاص و پوشیده برای مهمانی می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

  1. کت چرمی

مد

اگر به دنبال یک استایل اسپرت و خاص هستید؛ می توانید از کت چرم بر روی یک پیراهن دخترانه استفاده کنید. شما می توانید این ترکیب لباس را به همراه یک نیم ‌بوت یا صندل بند دار بپوشید. رنگ مناسب برای کت در یک دورهمی رنگ مشکی یا خردلی است و برای پیراهن سعی کنید تا از یک مدل ساده و بدون طرح استفاده کنید. معمولا بهتر است که قد پیراهن نهایتا تا یک وجب بالای زانو باشد و قد کت تا روی کمر شما باشد. انتخاب رنگ پیراهن هم به سلیقه شما وابسته است. در این زمینه شما می ‌توانید از یک کت خردلی به همراه یک پیراهن کرم رنگ استفاده کنید و برای کفش هم از رنگی هماهنگ با رنگ کت استفاده کنید. در زیر کت همچنین می توانید از یک شومیز هم استفاده کنید. مدل های متنوع شومیز مجلسی زنانه این روزها در انواع جنس حریر یا کرپ ساده و گلدار و با  قیمت  ارزان در فروشگاه های اینترنتی جدید موجود است.

  1. سارافون

گزینه پوشیده و خاص دیگر سارافون است. یک سارافون دخترانه به همراه ساپورت نه تنها پوشیده است بلکه با همراهی یک کن نیم تنه می تواند بسیار استایل شما را خاص کند. این استایل برای انواع دورهمی و تولد مناسب است و به همراه یک صندل یا حتی کفش پاشنه تخت گزینه خوبی خواهد بود. همراهی لباس های اسپرت با یک اسپری خنک مانند انواع اسپری بادی اسپلش می تواند احساس خوبی به شما بدهد. بادی اسپلش زنانه و مردانه در بازار و فروشگاه های اینترنتی قیمت متنوعی دارد و شما می توانید از برندهایی مانند مای، ویکتوریا سکرت و کالیستا این محصول را در خرید اینترنتی با بهترین  قیمت تهیه کنید.

  1. کلاه حجاب

 

کلاه حجاب بهترین گزینه برای افرادی است که می خواهند موهای خود را کامل بپوشانند. یقه لباس مجلسی شما باید بلند باشد و با این مدل کلاه می‌توانید تمام موهای خود را زیر کلاه قرار دهید. کلاه حجاب  حتی هزینه های خرید لباس شما را کمتر می کند زیرا با این کار نیاز به انجام خدمات آرایشی مانند شینیون، رنگ مو و غیره را نخواهید داشت. شما می توانید قسمت کوچکی از موی خود را فر کرده و بیرون از کلاه قرار دهید تا زیباتر و خاص شوید.

مد

  1. پیراهن بلند

یکی از ترندهای جدید این روزها پیراهن های بلند با آستین بلند است. این پیراهن ها جنس های مختلفی داشته و شما می توانید متناسب با فصل های مختلف آن ها را انتخاب کنید. انتخاب پیراهن معمولا حالت جذابی به فرم بدن شما می دهد. اگر اندام شما لاغر و کشیده است پیراهن به شما ظاهر جذابی می دهد. استفاده از یک کفش پاشنه بلند ساق دار به همراه این پیراهن ها استایل شما را جذاب تر می کند.

  1. سرهمی

لباس های سرهمی امروزه تنوع زیادی دارند و با سلیقه خانم های زیادی هماهنگ هستند. این لباس ها پوشیده بوده و با توجه به نوع دوختی که دارند شما را باریک و کشیده نشان می دهند. افرادی که بالا تنه و پایین تنه ترازی ندارند می توانند از سرهمی برای مهمانی استفاده کنند تا بلند بودن پایین یا بالا تنه آنها به چشم نیاید. برش و دوخت سرهمی به‌جای اینکه از قسمت استخوان کمر انجام شود کمی بالاتر یعنی نزدیک سینه انجام می‌شود و همین نوع از دوخت  موجب باعث می ‌شود تا این مدل لباس ها استایل و اندام شما را متعادل نشان بدهند. یک سرهمی بلند و پوشیده خیال شما را از پوشیده بودن لباستان راحت می کند. بهتر است سرهمی با یک کفش پاشنه بلند ست شود.

  1. کت و شلوار

یکی دیگر از گزینه های پوشیده کت و شلوار است که هیچ گاه هم از مد نمی افتد. کت و شلوار شما را باوقار نشان می دهد. در انتخاب کت و شلوار باید این را بدانید که از طرح های ساده استفاده کنید و از طرح شلوغ دوری کنید. در این زمینه شلوار دمپا و کت شش دکمه انتخاب پوشیده و زیبایی خواهد بود.  برخی از مدل‌ های کت و شلوار زنانه امکان بستن یقه را تا روی گردن را هم دارند. گاهی اوقات خیاط ها می توانند این طراحی را بر روی لباس شما انجام بدهند.  برای پوشیدن کت و شلوار، هر رنگی برای کت و شلوار زیبا خواهد بود حتی زرد. تنها شرط، استفاده صحیح از رنگ ‌های مکمل است. به این معنا که کیف و کفش شما بهتر است از یک رنگ باشد.

نویسنده: وحیده امینی


ت ت
کدخبر: 108720 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها