مسافران در نقاط مرزی کشور غربالگری شدند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور : از ۲۵ اسفندماه تا کنون بیش از ۷۰هزار نفر از مسافران در ۲۴ پایگاه مستقر در مرزهای کشور غربالگری شدند .

مسافران در نقاط مرزی کشور غربالگری شدند

به گزارش منیبان؛ مهدی ولی پور، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور صبح امروز در بازدید  از پایانه مرزی میرجاوه گفت: با توجه به ماموریت هلال احمر کشور در خصوص استقرار در نقاط مرزی کشور و نیز اجرای  طرح غربالگری امروز از پایانه مرزی میرجاوه بازدید و روند کار طرح غربالگری مسافران و رانندگان در این نقطه مرزی را بررسی کردیم .

او افزود: از ۲۵ اسفندماه سال قبل تا کنون بیش از ۷۰هزار نفر از مسافران در نقاط مرزی در ۲۴ پایگاه مستقر در مرزهای کشور غربالگری شدند.

ولی پور افزود : در این مدت ۱۳هزار نفر تست کرونا شدند و ۵۶۰۰ نفر هم تست پی سی آر انجام دادند .

ولی پور تاکید کرد : همچنین در کنار این طرح آموزش هایی هم به مسافران ارائه می شود و ۳۹هزار بروشور هم بین مسافران توزیع شده است .

او اشاره به اینکه در این مدت  حدود ۱۳۴۴ عملیات امداد و نجات در سطح کشور انجام شده است ادامه داد :  استان های که بیشترین عملیات را انجام دادند اول مازنداران و اصفهان و سوم استان گلستان بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از مردم خواست با توجه به فرا رسیدن ۱۳ فروردین از  سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند  و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نیز زدن ماسک رو فراموش نکنند.


ت ت
کدخبر: 10954 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها